sobota 24. února 2018

Překvápko

Po večerech třídím a ,,uklízím,, fotky,
máme jich hodně a některé potřebujeme ,,uskladnit,, a zabezpečit,
jeden nikdy neví, kdy počítač klekne a už se mi kdysi stalo,
že všechny fotky z návštěvy Drážďan na podzim 2004 byly po takovém svéhlavém činu fuč.
Sice jsem tam od té doby byla vícekrát, ale už nikdy se mi nepodařilo nafotit stejné,
však to znáte,
milé KOČKY.
Takže si takhle pozdě večer procházím fotky ze zájezdu do Sirmione, Verony, Benátek, Padovy, Raveny, San Marina a Cortiny d.Ampezzo - a tam okolo,
( se sestrou před pár lety, a zajímavé bylo, že v noci jsme zažily zemětřesení )
a překvapila mě fotka, na kterou se už ani nepamatuji, že jsem ji vyfotila,
taková zvláštně rozevlátá a nenapodobitelná, na ulici ve Veroně -
no, uznejte, nedá se to cvaknout znova.
Copak ten mladík dnes asi dělá a s kým?

Žádné komentáře:

Okomentovat