úterý 26. června 2018

Brambory

Manžel odjel ráno do Kbel, podívat se po nějaké době znovu do Leteckého muzea a já jsem si šla oloupat brambory,
že založím na oběd,
včera je koupil v Penny? nebo v Bille?
zkusím ho vyzpovídat, až se vrátí.
Ono je to asi jedno, kde je koupil, moc tomu výběru nedal,
z celého sáčku jsem nemohla použít ani jednu bramboru,
tak jsem se dopálila, že tam na ně snad půjdu:
brambory, jak známo, už dávno nejsou levné,
kvalita nestojí za nic,
manžel popadne první sáček, aniž by pořádně vybíral ( ale uznávám, mnohdy se to poznat nedá )
obchodníci jsou potvory a pěstitelé ???
co si mám o tom všem myslet?
Co abych začala víc vařit rýži?
Nejlepší brambory byly ty z našeho minipolíčka kdysi...jo,
milé KOČKY,
ale kňoukání mi nepomůže...
napadá mě jedno: fuj.









































3 komentáře:

  1. tak to opravdu nejsou pěkné kousky ....je to hrozné, čím se nás snaží krmit, ani čuník by to nechtěl....:-(

    OdpovědětVymazat
  2. Jiřinko, objevila jsem tvůj blog a bude sem ráda chodit - srdečně zdravím Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tě, Hanko, vítám, ať se ti tu líbí. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat