sobota 30. června 2018

Na jehličí

Prý - kam pojedeme v sobotu? má být hezky...
řekla jsem na to manželovi, že něco malého vymyslím a hodlala jsem to dodržet.
Ráno jsem prohlásila, že stačí Kokořínské údolí
( máme to tam kousek )
a chci se brzy vrátit domů,
možná se odpoledne pustím do šití.
Na Pokličkách jsme byli mockrát, ale napadlo mě, že jsme neviděli Jestřebické pokličky,
tak jsme ponechali auto u křížku v obci Vojtěchov a šli pěknou lesní cestou v příjemném čistém vzduchu po zelené -
jenže poslední úsek na ty J.pokličky to bylo velmi strmé a klouzalo to, manžel pravil, že se tam škrábat nahoru nebude a tudíž jsem hrdině vystoupala v nepříliš schůdném terénu sama,
já bloud měla jen tričko, kraťasy a sandály! a tak to bylo nepohodlné, bylo mi docela chladno
a k mé nelibosti jsem až úplně nahoru nedokázala vylézt.
Byly tam napadané stromy a přelézat se mi je nechtělo.
Obrátila jsem se k návratu a zjistila, že spouštět se dolů je to ještě horší.
Chtělo to jiné boty!
Kardiostimulátor pracoval dobře, nikde jsem se nesvalila...
Manžel řekl, že chce jet ještě někam, a tak mě napadlo, že to bude Bezděz, pojedeme přes Mšeno a Nosálov.
Ten nápad jsme neměli jen my, na parkovišti spousta aut, platí se tam parkovné 60,-Kč, nahoru na hrad proudilo dost lidí.
Už jsme tam byli vícekrát.
Milé KOČKY,
dnes přikládám jen pár obr.,
za mne ta akce docela ucházející, byl i borůvkový koláč a káva.

























































































3 komentáře:

  1. Jiřinko krásné fotky přírody a hlavně Bezdězu- byla jsem tam před hodně lety a vím jaká tam je cesta a na kafi a na koláči jsem nebyla.....nevím čím to je my nikdy na kafe nikde nechodíme -je fakt, že nejsme extra kafaři- já bych si ještě vychutnala tu chvíli ,ale manžel nee. ještě tak se zastavit někde na oběd, to jo...ale pak spěchá domů. Tak ty výlety nejsou zas tak dlouhé.zdravím Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Hani, já jak vidím dort s malinami nebo koláč, tak si to kafe dát musím, posedět na sluníčku a ohřát záda, sledovat čmeláky a motýly, pak pomalu vylezu i na kopec. Byly doby, že jsem hodně jezdila na kole, ale už to nejde.
    Taky už se neválím po zemi kvůli fotce. Třeba bych se už nezvedla, hihi. Jiřina
    ( můj manžel raději čaj )

    OdpovědětVymazat
  3. Hanko, ještě bych chtěla dodat, že poslední zveřejněná fotka je cvaknutá z auta! - manžel ani nepřibrzdil, vypadá to, že ti chlapi jsou všichni stejní.
    No, nebyli jsme na Bezdězu ani prvně, asi ani naposledy...Jiřina

    OdpovědětVymazat