neděle 19. srpna 2018

Krize

Cestou busem z Carcassonnu do Prahy, poté, kdy jsme se dozvěděli, že nás čeká 1450 km k Plzni!,
jsem měla krizi,
a to takovou, že jsem si říkala, že už cestovat nebudu,


tedy pro pořádek, že nebudu jezdit na zájezdy,
nanejvýš s mužem autem po republice!
Že bych to ,,zapíchla ,, úplně, to asi nehrozí.
Jenže - jen co jsem dojela domů, vyprala vše a usušila, kufr uklidila,
zpracovala fotky a potěšila se některými záběry, ( vlastně, až doma si to pořádně prohlédnu )
jen tak malinko jsem nakoukla na nějaké ty nabídky CK a už jsem byla chycená!
Tak uvidíme, zda převáží stařecká lenost nebo cestovatelské nadšení.
Taky prohlédnu pár oblíbených blogů, kde kolegyně blogerky brouzdaly v mé nepřítomnosti,
ono mě to zase asi nabudí.
A tady se,
milé KOČKY,
ještě svěřím, v jakém prostředí jsme to vlastně minulý týden s Janou poletovaly.
obrazové zpravodajství:


















































































3 komentáře:

  1. No sláva a jsou tady !!! Všichni za jednoho, jeden za všechny...........
    Hanka :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Při této cestě jste si osvěžily oči, to docela závidím ;-P

    OdpovědětVymazat