neděle 19. srpna 2018

Umění

Nemohu tvrdit, že bych byla nějak příliš uměnímilovná,
nerozumím malířství a hudbě,
tím ale nechci říct, že se mi určitá hudba a díla některých malířů nelíbí.
Jak a co...


Jo, takový pan Chaba s jeho padajícími domy, klidně by mi mohl na stěně viset nějaký jeho originál.
A protože jsme měli možnost podívat se na obrazy Toulouse Lautreca, docela jsem to uvítala...
nikdy není pozdě se začít učit.
V zahradě ( vytvořit pěknou zahradu je asi také umění? )
pak byly k vidění staré sochy a líbilo se mi, jak se skvěle doplňovaly s listy a výhonky vinné révy.
A s výhledy na řeku a do zahrad. Město Albi na mne udělalo dojem.
V jednom paláci ( Kapitol ) na náměstí v Toulouse jsme se byli podívat na malby, které byly impozantní.
Líbí se mi fresky ve starých kostelících, sochy, kdy poznám, co představují.
Ale některá díla umělců jdou mimo mne, např. žlutě polepený hrad v Carcassonnu - krčím rameny.
Milé KOČKY,
ode mne to moderní umění asi moc nečekejte.
Jo, nějakou tu sochu v roští? to ano.
















































































































1 komentář: