středa 26. prosince 2018

Druhý svátek vánoční

Mladí přijeli - jako každý rok - dnes na oběd.
A jako už spoustu let zpátky v tento sváteční den,


dělali jsme kachnu, zelí, knedlíky, houskové i bramborové,
přinesla jsem stolek rozkládací, kempinkový,
přidala k těm, co jsou v obýváku celoročně,
abych měla dost místa na cukroví, oříšky, pistácie, čokoládu, mísy s ovocem,
svícny, minichlebíčky, prostě na to všechno, co jsem nachystala a opatřila, abychom se měli báječně.
V momentě, kdy jsem vylovila z mrazáku další mlsky, málem jsem dostala od dcery ,,čočku,, -
to je toho tady málo? ptala se.
Ale vnučky vůbec neprotestovaly.
Mladí odjeli asi v 16 hod. a jakmile se pořádně setmělo,
šly jsme s vnučkami obhlédnout na náměstí vyzdobený strom a v koutě osvětlený Betlém.
Milé KOČKY!
Musely jsme se trochu projít.
Holky sledují Simpsnovy a já mám chvilinku s blogem.
Manžel se zašil s novou knížkou.
Ježíšek tradičně dnes opět a znovu naděloval a všem se nám dostalo dle zásluh.
A já vyhrála první cenu:
Tři knížky L. Zibury, jsem nadšená. ( a to nebylo všechno! )
Vnučky u nás budou asi tři dny a tak si je hodlám užít.


























3 komentáře:

  1. Jiřinko, u nás byl 25. prosince úplně stejný oběd, jen ještě zelí i špenát. Měj krásné dny.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak si to krásně s vnučkami užijte!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Děvčata, díky, jsem ,,utahaná jako vozejk,, ale spokojená, vnučky jsem dnes večer v pořádku vrátila, dopoledne jsem s nimi tradičně blbla, fotila je a povídalo se, přijela sestra ( moje ) a starší vnučka jí vyprávěla o zájezdu do Irska a Anglie na podzim se školou, ukázala fotky, prospělo to setkání nám všem.
    Cukroví je skoro pryč!
    A zítra se chystám ( pokud mě něco nepopadne a nepůjdu někam ven s fotoaparátem ), že se dám do oprav a šití, mám tady hromádku, která čeká už delší dobu.
    Silvestra neřešíme, pouze čočku na Nový rok.
    Snad ten r.2019 bude ve všem lepší...dostala jsem drahé krémíky, tak uvidíme, zda se stane zázrak. Od února vypadat místo na 71 na 17?? haha
    Jiřina ( úplně střízlivá )

    OdpovědětVymazat