neděle 23. prosince 2018

Konečně stromek

Letos jsem pěkně pozadu,
( o loňsku ani nemluvím, to jsem nestrojila stromek já )


dnes jsem konečně ozdobila stromeček,
cukroví mám sice nachystané, ale jen polovinu, co jiná léta.
Bramsalát bude za chvíli,
to ostatní zítra dopoledne zvládneme...
Večer dnes můžu koukat na stromek a představovat si radost vnuček,
až 26.12. přijedou a po obědě půjdeme ke stromečku, aby jim míšové vydali dárky.
Dárky jsou zabalené a připravené, střeží je medvědi, plyšoví.
Já už svým způsobem obdarovaná jsem:
v televizi jsem po večerech ( znova ) viděla Prázdniny v Římě,
Někdo to rád horké,
a teď dávají můj zamilovaný Nebožtíci přejí lásce.
Život je nádherný.
Milé KOČKY!

7 komentářů:

  1. Máš to tam už úplně vánoční. Přeji ti tolik radosti, kolik si přeješ. Věřím, že až přijedou hosté, bude u vás radosti kopec ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Kitty, ještě to budu muset krapet porovnat.
    Hezký večer Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  3. Stromeček jsi moc hezky nazdobila a líbí se mi méďové hlídající dárky.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásně to máš přichystané.
    Takže už Ti jenom přeji nádherné pohodové Vánoce se svými blízkými!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Jiřinko, pohodové a klidné svátky tobě i tvým blízkým.

    OdpovědětVymazat
  6. Milá děvčata, díky, že jste se zastavily. Děkuji za vaše komentáře. Se stromkem už žádné experimenty nedělám, navěsím tam téměř vše, co máme. Byt je malý, věcí hodně a nebydlím sama, tak to musím uzpůsobit situaci. Máme čisto, teplo, jídlo, co víc si důchodkyně může přát.
    Dnes večer ve 20hod. na TV Barandov si dáme rande? Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  7. Jiřinko, máš krásně nachystáno. Věřím, že vnučky měly radost. D.

    OdpovědětVymazat