pátek 25. ledna 2019

Pauza

Ležím.
Spím, hodně, skoro pořád.
Dělám jen to nejnutnější.
Od neděle jsem nemocná.


Je mi hnusně.
Nečtu, nejde to.
Od soboty ani jedno kafe.
Tři dny jsem nejedla.
Jen čaj, med, citron, pomeranč, dnes polévka, zelňačka, dokonce banán.
Tři dny se o mne staral manžel, načež se nakazil a je na tom snad ještě hůř.
Ležíme, kašleme první ligu, budíme půl baráku.
Od včera antibiotika. Hořko v puse.
Taková pohroma a mnoho dalšího k tomu, nějak se mi začátek roku vymknul z ruky.
A k tomu na mne jdou divné myšlenky:
třeba to, že už asi nikdy nepůjdu na vysokých podpatcích v silonkách se švem! V úzké sukni a upnutém svetýrku...
Co to do těch léků přidávají?
Za měsíc mi bude, dožiju-li se, rok přes sedmdesát a kam bych se na jehlách hrabala?
A to jsem si na leden plánovala výlet někam za sněhem, s novým fotoaparátem,
případně očistit a oživit koberec, pošlapat ho v prašanu a vyklepat,
vzít svůj kožíšek na mráz a nechat ho užít si zimu,
místo toho jsem ráda, když si dojdu v pořádku do koupelny.
Milé KOČKY.
Už by bylo na čase, odrazit se ode dna.

8 komentářů:

  1. To je nemilé, přeji vám oběma brzké vyzdravení a zlepšení stavu na nejmíň "dobrý". Bude líp - jaro přijde a neduhy vytáhne. Jenže pravda - jaro je ještě daleko :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Přeji vám oběma brzké uzdravení. Manžel ležel skoro dva týdny. Musel oželet i hory, kam se moc těšil.:(

    OdpovědětVymazat
  3. Moc přeji brzké uzdravení Tobě i manželovi. Na nás zatím zlomyslný bacílek neskočil, no abych to nezakřikla.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Milá děvčata, moc děkuji za podporu. Naposledy jsem podobný neduh měla loni touhle dobou, tentokrát jsem se nakazila, když jsem jela minulou sobotu v autě s neteří, která byla nemocná a já netušila...chytla jsem to okamžitě.Máme doma malý lazaret a ploužíme se po bytě jako duchové. Snad nám bude líp dřív, než dojdou zásoby ...i když téměř nejíme.
    Buďte zdrávy.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  5. Jiřinko, tak snad už je lépe a vše co chceš udělat, zvládneš třeba v únoru. Přeji brzké uzdravení a zase chuť do života. :o)  D.

    OdpovědětVymazat
  6. Dášenko, děkuji za návštěvu, tady se ani nestihneš nakazit. Těším se na uzdravení jak malé děcko na Ježíška.
    Dnes bylo před 16tou hod. trochu více světla a moc mě to potěšilo. Jiřina
    budu muset dohnat čtení oblíbených blogů, jakmile mi bude líp

    OdpovědětVymazat
  7. Jiřinko, přeji brzké uzdravení! Ať vás to dlouho netrápí!
    Petra

    OdpovědětVymazat
  8. Petro, moc děkuji, už se to začíná obracet k lepšímu. Možná mi pomohl pohled na Šumavu ve vašem příspěvku, hihi. Když si vzpomenu na borůvkové koláče na Kvildě, hned bych tam jela.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat