pondělí 25. února 2019

Mám ráda žlutou

Šla jsem dnes pozdě odpoledne pro brambory a vida,
přinesla jsem narcisky.


Brambory měli v Lídlu tak ošklivé, že jsem v žádné síťce nenašla takové,
aby tam nebyla alespoň jedna hnusná.
Jo, měli tam několik sítěk s bramborami, byly výrazněně dražší a ty vypadaly docela schopně,
jenže já už jsem měla v koši dost zboží a neunesla bych to,
pošlu tam zítra posilu.
Ty narcisy mi udělaly radost, měli i květináče se třemi nevykvetlými hyacinty,
zvažovala jsem i jejich nákup, to určitě,
jenže, ty když vykvetou, voní tak, že je musím odnést na okno do koupelny.
Manžela z nich bolí hlava.
Milé KOČKY,
vydrží mi jistě déle, než řezané.
( já jsem divná, na slovo řezané se mi ihned vybaví pivo! )














4 komentáře:

  1. Jiřinko, narcisky připomínají barvou sluníčko na které všichni čekáme. Jsem alergik, a proto si také musím dávat pozor na ty hodně voňavé.
    Brambory kupujeme celou zimu v Kauflandu, ale ne ty v síťce. Sice jsou dražší, zato jsou pěkné a dobré. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Růženko, já chodím pro každou věc jinam, ( téměř ), brambory nejraději jednotlivě vybírám do sáčku v Albertu, manžel, když donese síťku brambor z Penny, obvykle tam jdu reklamovat.
    Raději vařím rýži nebo těstoviny, s tím jídlem je teď problém. Manžel ale nejraději bramborová jídla.
    Hezký večer Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  3. Jiřinko, narcisky jsou nádherné! Já hyacint měla, už je odkvetlý. A máš pravdu, vůně to byla omamná 😊
    Měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
  4. Taky mám moc ráda narcisky . Naladí to doma jarně. A máš pravdu. Ty v květináči vydrží déle.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat