úterý 26. února 2019

Úterý

Domluvila jsem si schůzku s druhou babičkou svých vnuček na úterý v deset dopoledne na Proseku ( okraj Prahy ).
Už dávno jsem se chtěla podívat na jeden zajímavý starý kostel tamtéž.
Kostel sv.Václava.


Tak jsem to dnes chytře spojila.
Nejprve jsme se s Květuškou sešly na poradu, kafíčko, čajík, znáte to, ne?
Pak jsem dostala správné pokyny, kudy se vydat uprostřed sídliště a jelikož bylo dost hezky a trochu i svítilo sluníčko,
našla jsem cíl snadno a ráda.
Nad hlavou mi poblíž té stavby klepal do stromu pan doktor strakapoud, pokusila jsem se ho cvaknout, ale byl poměrně daleko, tak foto je, jaké je.
Obešla jsem kostel, přečetla si tabuli a pak jsem si říkala, že tu musí být krásně, když kvetou všechny ty lípy!
Škoda, že přístup do kostela nebyl možný, ráda bych se tam podívala.
V létě by ale pro samé listí nebylo přes stromy asi nic vidět.
Zaujalo mě tvrzení, že předchůdce tohoto kostela byl vystavěn asi v r. 970 a tudíž je rozhodně o hodně starší, než já.
Tak vám,
milé KOČKY,
nabízím -
nahlédněte:






















































































































3 komentáře:

  1. Krásný kostelík. A povedlo se Ti zachytit i strakapouda. Měla jsi hezký výlet.:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Však jsem se tam, Růženko, chystala dlouho.
    Taková místa mám ráda.
    Jiřina

    OdpovědětVymazat