sobota 27. dubna 2019

Česko

Mám ráda Česko, mám ráda jaro,
ale hodně ráda mám výletování po Jižních Čechách na jaře.


( Novohradské Hory by mohly o mých kolovýletech vyprávět, ještě teď tam, možná, někteří uskakují z lesní pěšiny,
když vidí cyklistku, ale já už to nejsem )
Milé KOČKY,
mám ráda - pochopitelně - i jiná místa v Čechách, na Moravě a vlastně i na Slovensku,
( že si Klaus a Mečiar rozdělili Československo mi nebrání to svým způsobem ignorovat ),
abyste mě pochopily, musím vám zde několik starších obrázků odtamtud ukázat.
Čím jednodušší, tím lepší.
Svěží jarní zeleň, čistota, kvítka jabloní, včeličky, domečky v krajině,
taková pohoda.
Pojďme na to:

















































































































































































7 komentářů:

  1. Jiřinko, žijeme v krásné zemi, já bych nemohla žít jinde. Užila jsem si krásné fotografie, nejvíc mě potěšila ta první. Koníčky ráda fotím.
    Měj krásnou sobotu. Růža

    OdpovědětVymazat
  2. Růženko, máme to tu hezké. Moc bych si přála, aby občas víc pršelo a ta pověstná zeleň přetrvala.Nedávno jsem viděla praskliny v zemi a to nevěstí nic dobrého. Měj se moc hezky. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  3. Taky mám ráda naši zemi, posledních 7 let jezdíme na dovolené jen po Čechách a Moravě, letos poprvé Slovensko. Zjistili jsme, že je to všechno mnohem jednodušší a pohodlnější a navíc jsme objevili spoustu krásných míst.

    OdpovědětVymazat
  4. Jiřinko, krásné fotky. U nás je spoustu nádherných míst k vidění. Měj pěknou neděli.

    OdpovědětVymazat
  5. Tahle jarní zelená, to je prostě nádhera!
    Krásné fotky, Jiřinko!
    Přeji hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Jiřinko, tak to jsou přesně ta místa, kde by se mi také líbilo. Moc hezké fotky, kochám se.
    Přeji klidnou neděli. D.

    OdpovědětVymazat
  7. Milé KOČKY, já se vždy u rybníčku dívám, zda na vrbě nesedí Vodník, u kostelíka s kvetoucím kaštanem nebo čtyřmi lípami, zda tam ve stínu nesedí má babička, pod kvetoucím ovocným stromem si vzpomenu na křížaly mé mamky a tak podobně.
    Krásnou neděli přeji. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat