neděle 7. dubna 2019

Kino

V pátek se mi - konečně! - povedlo zajít na film Bohemian Rhapsody.
Šly jsme s Janou.
Svého času jsem chodívala do kina s manželem třeba i dvakrát týdně.



Jenže nyní mívám problém s filmy, americké střílečky nemusím a pokud se to povede, občas shlédnu nějaký film v televizi,
i když třeba až v noci.
Televizní kanály totiž rády dávají odpoledne tzv. nepřístupné filmy a v noci ty hezké, bezproblémové.
Televizi moc nedám a přiznám se, že na seriály nekoukám, nečetla jsem ani neviděla ve filmu H.Pottera a jiné takové,
( na rozdíl od mých dvou vnuček ),
vystačím si s těmi mými oblíbenými.
Na ten film o Mercurym jsem už byla nachystaná vícekrát, u nás ve městě ho promítali za poslední tři měsíce několikrát, ale buď jsem nemohla nebo jsem dokonce měla lístek předem koupený, ale udělalo se mi hodinu před promítáním špatně a zase jsem to proležela.
Až teď.
Milé KOČKY!
Film se mi líbil, měl jen tři vady:
pouštěli ho strašně nahlas!
nebyla tam písnička Barcelona s operní hvězdou Montserrat Caballe.
Neukázali Ženevské jezero, kde Mercury dožil.
Bylo tam několik momentů, kdy jsem obdivovala kameru.
Film mě inspiroval k rozhodnutí, znova si pouštět jeho písničky, mám je ráda.
Freddyho je škoda!

( měly jsme sedadla v 13té řadě!, poslední dobou mám na to číslo kliku, proč? )
svátek mám 15 a narozeniny o den později, 16tého, tak to bylo v pořádku!

4 komentáře:

  1. Jiřinko, já ten film viděla 3x v kině a vždy mne dostal. Moc se nám s Mírou líbil, chytnul nás od prvního záběru. Opravdu se povedl. :o)
    Přeji krásný večer. D.

    OdpovědětVymazat
  2. Freddyho písničky mám také ráda, ale film jsem zatím neviděla.

    OdpovědětVymazat
  3. To je, milé KOČKY, u mne s Mercurym jako s Věrkou Špinarovou, to jak vypadala a jak zpívala, já jsem mívala husí kůži, když jsem ji slyšela a ještě teď mám.
    Hezký večer Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  4. Tento film mě zrovna moc neláká, protože z písniček Queen se mně líbí jen asi 3 (The Show Must Go on, It's a Hard Life, We Are the Champions) a zrovna tu titulní nesnáším, ale pro fanoušky musí být zážitkem.

    OdpovědětVymazat