úterý 30. dubna 2019

Slet

Dobrý den,
milé KOČKY,
vím jistě, že jste nezapomněly na náš dnešní svátek a významný den ČR?


Večer si nejprve užijeme líbání pod rozkvetlým stromem,
pak se sletíme a pořádně si užijeme poslední den v dubnu.
Já jsem připravena,
mám sice prošlou průkazku,
ale kdo by to v takovou chvíli chtěl kontrolovat?
Moc se na vás všechny těším.
A kdeže to budeme slavit?
Kdekoli v přírodě, kde se to zelená, kvete a voní,
pro ty, kdo nemají jasno, zkuste Petrovy kameny.

7 komentářů:

  1. S tím líbáním pod rozkvetlým stromem budu muset počkat na zítřek, manžel je na chalupě. ;-) Máš hezkou průkazku, já bych potřebovala smeták vícemístný(C).
    Připomněla jsi mi úsměvnou historku, která se stala před lety. Tehdy jsem pracovala v Modetě, mužů v ní moc nepracovalo. Šly jsme s kolegyněmi na oběd a náš vedoucí toho využil a připravil nám překvapení. Po návratu na každou čekalo malé košťátko vyrobené z tužky, drátku a větvičky.;-) Přeji Ti bezpečný let i návrat. Růža

    OdpovědětVymazat
  2. U nás budu muset opatrně lovit hospodáře, protože před pár lety jedno nepolíbení odstartovalo velkou partnerskou krizi. Teď už to snad zvládnu s rozkvetlou větvičkou já, protože nechci onemocnět a umřít a nechci to ani pro něho. Možná ho i pokropím kvetoucím květem, aby se dostal ze stávajících obtíží.
    Ale aktivním čarodějnicím přeji všechno, co si můžou užít - dnes i zítra. A bacha, dnes to bude při dešti klouzat! ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Večer zalehnu a nějaké líbání a slet mi asi bude ukradený, protože zítra ráno v půl čtvrté vstávám do práce. Jak jinak oslavit svátek práce, no ne? :D

    OdpovědětVymazat
  4. Koukám, děvčata, každá to má jinak. Ale Janinko, tebe lituji, tak nekřesťanskou hodinu vstávání!to se jen tak nevidí! Když si dáš kvetoucí větvičku do vázy na noční stolek, může ti jednu vlepit ( pusu ) manžel.
    Průkazku mi vyrobil kdysi ved.odboru dopravy. A ještě mám řidičák na kočárek, když se narodila první vnučka.
    Krásný večer: Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  5. Jiřinko, slet bude, to je jasné. Ale líbání až zítra, my držíme až prvomájové políbení :)
    Měj se prima, Petra

    OdpovědětVymazat
  6. Krásný květen, moc na tebe myslím !

    OdpovědětVymazat
  7. Jiřinko, také jsme byli včera na pálení čarodějnic, i na buřtíky došlo. Ta průkazka je parádní, no a co, že je už nějaký ten rok prošlá. :o)
    Měj pohodový sváteční den. D.

    OdpovědětVymazat