středa 12. června 2019

Dnes naposled

Milé KOČKY,
včera mi dcera pomohla velkou měrou k rozpohybování mého nového blogu,
který zájemci najdou na novatrvalkadahlia.blog.cz
( tímto dceři velice děkuji a odměna ji nemine, hihi )

a jakmile se znovu ocitnu doma, ve svém prostředí,
určitě vložím do svého nového blogu články a spolu s nimi fotky.
Již mám na vás políčíno!
Všem, kdo sem našel během těch 5 let a 2 měsícú mého dosavadního blogování cestu a komu se snad něco z mého blogu líbilo,
děkuji za návštěvu.
Ráda se budu prostřednictvím blogu - jak mého, tak těch vašich i nadále potkávat.
( pozn.:sama se divím, kolik výletovacích tras a popisků se v tomhle starším blogu za tu dobu nachází...)
Jiřina z N.

8 komentářů:

  1. Tak ať se ti na novém blogu daří. Občas nahlédnu, jsem zvědavá ženská a ráda si zacestuju "prstem po mapě" ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluji novorozeňátku a určitě se na něj přijdu podívat! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. [3]:Milá Padesátko, ptáš se proč?
    jestli to dobře chápu, proč další blog? Protože jsem do starého nacpala tolik fotek, že už nechtěl žádné nové brát a bez nich by to nebylo ono. Tak proto. A neboj, nic nového starou lišku nenaučíš, budu to stejně zase já.
    Jen o pět let starší model. hihi.
    pa Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  4. [4]: Aha, tak už je mi to jasný...:)
    Já moc fotek nemám, zatím se držím.

    OdpovědětVymazat
  5. Bylo mi líto nedat k článku o výletu nějaké ty fotky, když už jsem je pořídila a přecpala jsem blog.
    Tak mám nový a uvidíme. Pa Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  6. Už jsem si tvůj nový blog našla. Taky čekám, že ten můj mi jednou vypoví službu. Tak ať máš i nadále hodně čtenářů, které těšíš svým vtipným povídáním.

    OdpovědětVymazat
  7. [7]:Jarinko, zdravím na sever Moravy. Potěšila jsi mne, že bereš můj blog jako vtipný, to mi lichotí.Já zas tvůj hodnotím jako tvořivý. Tak ať se nám daří.
    Doufám, že se uzdravím a přestanu psát o svém momentálním neduhu.Aby ho čert vzal.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat