středa 12. června 2019

Večerní zprávy

Hezký dobrý večer, nebo spíše dobrou noc,
milé KOČKY,
konečně jsem se dobrala nového blogu a začínám znova,
budu se těšit na vaše návštěvy.
Brzo přidám novinky s fotečkami.
Jiřina z N.

7 komentářů:

  1. Jiřinko, ať se Ti na nové adrese líbí a daří. Těším se na nový článek.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak jsem si Tě už dala do svého seznamu oblíbených, takže huráá do toho!
    Tak ať je vše OK - v léčení i v blogování.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Jiřinko, budu se těšit na tvé nové zážitky.
    Měj se krásně a opatruj se. D.

    OdpovědětVymazat
  4. Hodně štěstí v blogování a samozřejmě i hodně čtenářek...!

    OdpovědětVymazat
  5. Jiřinko, už tě mám v seznamu. Měj se.

    OdpovědětVymazat
  6. Milé KOČKY, děkuji, že jste mne tu našly, na vás se budu zase znova těšit, až sem občas přilípnu nějaký ten Cour (výlet) republikou.Momentálně jsem se vrátila z třídenního pobytu v nem. a musím se zcivilizovat.
    Krásný den.
    Včera mi déšť zalil kytky a jsem tomu ráda.Vaše Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat