pátek 5. července 2019

Jemu

Milé KOČKY,
zdravím vás na všechny vaše zahrádky, chaty, chalupy, na pláže a třeba i mezi sviště do hor.
( všude tam, kde trávíte svoji zaslouženou dovolenou nebo se tam chystáte ).
Jak je patrné z minulého příspěvku, byli jsme na jednodenním výletě a když jsem koukala na moje a manželovy fotky,
vyskočil na mne jeden problém:


jemu ,,baráky,, nepadají a rostou pěkně rovně do výšky.
Jak to ten kluk dělá?
Příkladně v Tepelském klášteře je to velmi patrné, já mám fotky kostela jak na obraze Karla Chaby,
a manžel - pěkně srovnané a spořádané od trávníku rovnou k nebi.
Budu muset na tom zapracovat a nenápadně to odkoukat.
( to brzy, už fotím asi 55 let! )
A abyste si udělaly obrázek - dám sem srovnávací fotečku:

Jen samé krásné, letní zážitky vám přeji: Jiřina z N.

5 komentářů:

  1. Jiřinko, taky mi občas domy padají na stranu a nevím, čím to je. Snad nám někdo poradí. Měj pěkný sváteční den. Růža

    OdpovědětVymazat
  2. Růženko, třeba to naše focení je umění, hihi a ty domy rovně nahoru jsou jen cvakání. A je to!
    Pa Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  3. [2]:No vidíš, to mě nenapadlo. ;-) Hlavně, že máme díky fotkám krásné vzpomínky.:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Jestli cvakáte každý jiným foťákem, tak to bude tím, jestli ale stejným, tak bude chyba někde jinde :D.

    OdpovědětVymazat
  5. [4]:Janinko, od každého něco, moje známá říká ( tajně ) že můj muž má fotky lepší, ale já hezčí, že hned pozná, co jsem fotila já, že mám takové holčičí.
    Jestli to myslí vážně, tak mě to těší.
    Zdravím na sever Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat