neděle 21. července 2019

Mezi dveřmi

Před chvílí zazvonila kolegyně Jana,
jeli ze zahrady a přivezla mi kytku a broskve, taky trochu borůvek a malin,
lhala bych, kdybych tvrdila, že mne to nepotěšilo.


Předala mi to jen tak, mezi dveřmi...
Cpu do sebe už týden vitamíny,
vím,
milé KOČKY,
že od úterka budu zase mírnit své chutě a několik dní bude moje strava bídná.
A kytka?
Ta mi svojí krásou a barevností udělala velkou radost.
Zrovna dnes ráno jsem ostříhala poslední kvítka z mečíků, které tu dělaly výzdobu celý týden,
posadila jsem je do malého hrnečku,
a ejhle,
už mám kytku novou.
Život přináší i radostné chvíle.

13 komentářů:

  1. Máš doma nádherné barvičky i chutě a vůně. Tak si jich užívej, v tomto nebuď skromná. Přeji ti i víc takových překvapení ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. [2]:Růženko, jak ti mohu pomoci? Za celou dobu, co píšu blog, se mi takové zprávy dostává poprvé.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  3. [1]:Milá Kitty, jak se tam u vás máte?
    U nás trochu zapršelo a tak mi snad kytky před domem nepojdou, i když momentálně mi tam nic úžasného nekvete.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  4. [3]:Jiřinko, s tím mi asi pomoct nemůžeš. Od včerejška padají mé komentáře do spamu. Už jsem se ptala ostatních blogerek jestli se s tím dá něco dělat. Komentář prostě zmizí a jen se objeví upozornění, že byl vyhodnocen jako spam. Psala jsem email na blog.cz, ale nevím, jestli se mi někdo ozve.:(

    OdpovědětVymazat
  5. Růženko, já zas mám zlost na to, že nějakým způsobem zadám, jak má vypadat usazení fotek a pak - jsou nacpané na sebe hlava nehlava.
    Ať se to brzy spraví.
    Hezký večer. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  6. [4]: Máme se, včera spadlo asi 30 kapek na náš dvůr, takže "zavlaženo" máme ;-)

    OdpovědětVymazat
  7. [5]: I dnes jsem se s tím setkala, že do komentáře nesmím dát odkaz na nějaký článek nebo blog. Teď právě mi to schlamstlo komentář u článku adminů, kde vysvětlují aktuální závady a jejich řešení. Takže komentář ani nemusím "očišťovat", spadne do spamu sám a ještě dostanu úhledné upozornění. Jsou asi skvrny na slunci. Adminka hbitě zareagovala aspoň u jednoho komentáře, právě asi u Ivet, ale ta avizuje, že to trvá dál. Musíme si asi počkat, až se popasují s aktuálním útokem spamérů...

    OdpovědětVymazat
  8. Není nad dobrou kamarádku! hezky ty vitamíny všechny sněz, Jiřinko a kochej se tou krásnou kyticí!
    Měj pohodové pondělí, Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Jiřinko, to bylo krásné překvapení plné vitamínů. A kytky vždy potěší, viď? Měj pohodový začátek nového týdne.

    OdpovědětVymazat
  10. Jo,jo dobrá kamarádka je k nezaplacení.
    Kytička i vitamíny potěší!
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  11. Milé KOČKY, vitamíny i květiny jsou nejlepší dárky, (moje dcera propaguje, že co se dá sníst a vypít je nej dárek).
    Pamtuji se, jak jsme lezli jako děti po stromech a babička na nás volala, nechte to aspoň uzrát!(letní jablíčka,višně, blumy, rybíz a pod. a přežili jsme to!)
    Dík za návštěvu
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  12. [8]:Prý by to mělo být v pořádku. Komentáře mi zatím do spamu nepadají a chystám se psát článek a nebudu raději vkládat odkaz. Uvidíme.;-)

    OdpovědětVymazat