středa 31. července 2019

Rodiště

Dneska jsem úplně náhodou na Seznamu.cz natrefila na článeček o svém rodném městě!
Co vím, tak na domě, kde se to v minulém století stalo, že se mojí mamce narodila, jako první dítě, roztomilá holčička, ještě nevisí bronzová deska s detailními údaji, hihi,


ale i tak jsem přesvědčená, že každý, kdo do tohoto kraje zavítá třeba na dovolenou, by měl tohle město navštívit.
Nebudu tady popisovat, kde všude jsme s kamarádkami pobíhaly a co vše jsme zažili se sourozenci,
kam jsem chodila do školy ( byly tu hned dvě! ),
ani jak jsme v zimě, v létě, chodili k řece Ploučnici, buď plavat, nebo bruslit, nebo?...třeba randit.
Tady to je v kostce napsáno:
https://vyslapy.cz/benesov-nad-ploucnici/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu
Kdo rád plánuje, může si z toho vzít mustr, co se tu dá vidět,
ostatní mrknou na mapu a přidají si něco z okolí.
Nakonec jsem tohle městečko v pohraničí dávala na blog už vícekrát.
Milé KOČKY,
prázdniny ještě nekončí a tak - proč si tam nezajet.

4 komentáře:

  1. Jiřinko, dík za tip na výlet. Dívala jsem se na odkaz a určitě stojí za vidění zámecký areál i další památky. Mého muže by určitě zaujala rozhledna. Škoda, že je to od nás daleko.
    Měj pěkný den. Růža

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji za tip, aspoň si prohlédnu, co jsi napsala v odkazu. Určitě tam máte pěkně a máš na město dobré vzpomínky ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Vtipné je, milé KOČKY, že jsme tam s mužem včera byli u švagrové ( bude na blogu zítra ) a bylo mi tam v zahradě příjemně.Pachatel se rád vrací na místo činu, hihi.
    U nás stále sucho!!!
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  4. Jiřinko, už jsem myslím psala, že v Benešově jsem byla před spoustou let na svatbě. Snad bude příležitost se tam znovu podívat, třeba už najdu i tu bronzovou destičku na nějakém domě :o)
    Přeji hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat