čtvrtek 1. srpna 2019

Návštěva

V úterý mě manžel ráno vzbudil a že prý pojedeme ke švagrové na návštěvu.
Zavolala jsem tam, jestli je doma a vydali jsme se na cestu. Na to, že v pondělí tam měli mít ( na Děčínsku ) velký déšť, to cestou moc nevypadalo - zato u nás ani kapka.


Strávili jsme tam celý den, nejprve v bytě a u oběda, který nám Růža uvařila, posléze jsme se přesunuli na chatičku a zahradu - ta byla tradičně v záplavě květin.
Celou cestu jsem si pěstovala laskominy - představila jsem si loňskou úrodu broskví a letos - nic.
Vše prý shnilo na stromě!
Můj manžel a švagrová si udělali malý ohýnek, opekli si špekáčky, které já nejím, tedy víc to vypadalo jako černé uhlí!,
já sice ty černoty nejedla,
ale, dostala jsem dárečky:
starou, porcelánovou konvičku s víčkem, květináč se zelenobílým muškátem, několik druhů semínek kytek,
misku červeného rybízu, Růža mi i vyryla jednu zelenobílou hostu,
mému manželovi natrhala několik okurek,
překypovala jsem nadšením,
a zatímco jsem po zahradě pobíhala s foťákem, manžel se pohupoval na zdejší houpačce.
V altánu to švagrová měla vylepšené a omlazené, velmi ráda tam sedávám, když je pěkné počasí.
Probraly jsme se švagrovou, kde jsou a byli její a naši mladí na dovolené, co máme v plánu my dvě a podobné neodkladné věci, vyptala se mě na zážitky z léčení mého neduhu.
Prostě jsme semlely všechno. Však jsme se dobu neviděly.
Milé KOČKY,
abyste tam byly tak trochu se mnou,
nafotila jsem i několik špionážních snímků:

9 komentářů:

  1. Dnešní tvůj článek je pohlazením po duši i pro oči. Určitě se ti tam líbilo - ovšem majitelka je mistr svého oboru. Tolik krásných a opečovaných květin aby člověk pohledal. Máš hodného manžela a neméně hodnou švagrovou; navíc je to pěkné místo, kde se musí líbit všem :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Kitty, zavzpomínaly jsme tam i na mého, loni v květnu zesnulého brášku, tohle je vlastně jeho práce: ta chatka a altán, dělal to postupně téměř sám.
    Kytky - ty byly vždy doménou Růži.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  3. Jiřinko, zahrada Tvé švagrové je balzám na duši. Tolik krásných kytiček. Určitě Ti bylo moc hezky. A dostala jsi krásný dárek.
    Pěkný den.:)

    OdpovědětVymazat
  4. Růženko, vítám tě, starý porcelán se mi líbí a tak, jak mám možnost nějakou konvičku znárodnit, je moje.
    Jen to za chvíli nebude kam dát. Ale vnučky rostou jako z vody a tak jednou? se to možná přestěhuje k nim, hihi. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  5. Konvička je moc krásná. A celkově jste měli hezký den. Muselo to být prima odpoledne mezi tou kvetoucí krásou.
    To člověk pookřeje, viď.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  6. Jiřinko, moc ti takový den přeji, zahrada je úžasná a dárečky - takové opravdu potěší srdce!
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Jiřinko, krásně si nafotila hezkou zahradu. Pro potěchu oka. Ta konvička je nádherná. Měj pěkný pátek.

    OdpovědětVymazat
  8. Milé KOČKY, dvakrát Praha, to dá zabrat. Včera odpoledne na výstavu obrazů Věrky Finy a dnes ráno po doktorech. Konečně zas doma.
    Díky, že jste nakoukly. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  9. Ještě bych ráda podotkla, že mám dojem, že tahle poklička k té konvičce asi původně nepatřila, že je od jiného kousku? Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat