sobota 27. července 2019

Sobotní zážitky

Tak jsem se dnes, v sobotu, vykutala z postele až kolem půl osmé, koukám,
manžel nikde.
Odešel.


Nemusíte mi gratulovat, odešel do obchodu,
pije v tyto horké dny o hodně víc, než jindy a to pro upřesnění - nealkoholické pivo.
( nepije alkohol, nekouří )
Takže musí po ránu, kdy je snesitelně, doplnit zásoby.
Když se posléze vrátil, byl plný zážitků:
zážitků z PENNY.
My dva jsme dvojka - kontrolujeme totiž hned za kasou paragony, neb máme špatné zkušenosti s pokladními.
A je jedno, zda jdeme do Lídlu, Penny, Billy, Tesca, nebo jiného obchodu, ono je to pomalu stejné!
Takže zpět k nákupu mého manžela dnes ráno:
jako první položka v jeho paragonu se usalašila 1 přepravka za sto korun!
žádnou přepravku ale neměl.
Tudíž se ohradil a paní, která mu přišla na pokladnu opravit účtenku, měla řeči, jak se tam mohla ta přepravka dostat,
no, to by mne a manžela taky zajímalo.
Kolika lidem asi takovou přepravku namarkujou během dne a kolik lidí si všimne, že je vzali ,,na hůl,, ?
A ještě dělají obličeje, když se všímavý zákazník ozve?
A další zákazníci v řadě mají rovněž řeči: nezdržujte a pod. Jako by šlo o peníze jim.
Já jsem měla podobných zážitků u nás v obci už víc, ale největší obnos se ze mne snažili vymámit v Albertu:
při procházení prodejny si v duchu počítám útratu, ač platím obvykle kartou, a tak na pokladně mám představu, kolik by to asi mělo být.
A najednou rána, koukám, že mám namarkováno něco za 327,- Kč a že je to nějaký sýr. Říkám si, to ani ve Francii jsem něco tak drahého nekupovala a tudíž se dotazuji, co to je.
A klasika: zákazníci za mnou mručí, že zdržuji, pokladní se kroutí a volá vedoucí, ta na mne!!! vrčí, že takový sýr na prodejně nemají a co jako s tím má dělat, já na to: tak proč ho mám na účtence?
Řešilo se to dobu a pak mi to velice nevrle vrátili. Ani se neomluvili!
Takových nepříjemností v těchto obchodech ve městě mám plno.
Takže,
mé milé KOČKY,
kontrolujte si nákupy.
Ušetříte.
A pokud je vše v pořádku, buďte rády.

9 komentářů:

  1. Jiřinko, tak to je opravdu velká sprostota....
    Většina mých nákupů je 1.500 - 2.000 Kč, ta by se tedy stokoruna opravdu lehce schovala.... Budu kontrolovat, jen se divím, že ty zlodějky (jinak to nazvat prostě nemohu) nepálí v rukou...
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. [1]:Helenko, někdy přemýšlím, jestli za to ty pokladní můžou, co já vím, kdo do toho ,,počítače,, co vloží...sama jsem kdysi na sámošce pracovala, ale to PC byly ještě v plenkách.Jelo se na kasu, dnes by se řeklo ruční.
    Třeba chtějí vydělat na ztráty, když jim tam někteří kradou a lecos bez placení snědí? i takoví jsou zákazníci. Ale já jim to platit nechci, ať si to ohlídají, ne?
    Jiřina

    OdpovědětVymazat
  3. Jiřinko, občas se doma podívám na účtenku, ale pokud by tam bylo něco navíc, tak bych měla smůlu. Asi si začnu účtenky kontrolovat.
    Měj pěknou sobotu. Růža

    OdpovědětVymazat
  4. Jiřinko, já si účtenky kontroluji pravidelně a hodně často něco řeším.Hlavně v Penny. Ale nemyslím si, že je chyba v pokladních, ale ve špatně oceněném zboží v regálech. A pokud tam je špatná cenovka, mám nárok na vrácení rozdílné částky. Dost často jsem slýchávala, že to musí dát pokladní ze svého, ale to není můj problém. To musí řešit se svými nadřízenými, je to taková hra na city. Takže opravdu doporučuji kontrolovat. :o)
    Měj hezkou sobotu. D.

    OdpovědětVymazat
  5. Taky mě život poučil, a hlavně v Penny, kam chodíme nakupovat po odchodu z Billy. Zpočátku, než mě poznali (obézní pozorná baba), mě klidně markovali jiné zboží, někdy ve stejné ceně. Asi pětkrát jsem to na pokladně (hned za ní po zaplacení) reklamovala a od té doby, světe div se, se mi to nestalo ani jednou. Jsem k nepřehlédnutí a neodbytná. Teď už mám pokoj. Ráda ale chodím nakupovat i do Jednoty, mám pocit, že podporuji domácí prodejny. Všem doporučuji, aby si kontrolovali účtenky.
    A jak to máte s tou účtenkovou loterií? Já v tom nejedu, ale znám lidi, kteří stojí u kvelbu a přímo si řeknou o účtenku. Hračičkové, dokonce dost z nich vyhrává. Cech si schovávám, jen když kupujeme něco cenného, na což musíme mít nákupní doklad. Svoje prodavače si musíme svojí bdělostí vychovat. Ale tvoje příklady, to je vymakané na nepozorné zákazníky ;-)

    OdpovědětVymazat
  6. Jiřinko, u nás kontroluje nákup můj muž, ale my takové zkušenosti nemáme. Je pravda, že náš nákup většinou čítá tisíc až dva, ale můj muž by to určitě nepřehlédl. Já jsem na tohle lempl, ale občas taky paragon zkontroluju. Měj pěknou sobotu.

    OdpovědětVymazat
  7. [5]:Milá Kitty, milá děvčata,
    přeji hezkou neděli.
    Také ráda chodím do ,,českých,, prodejen, když jsme třeba na dovolené, mají tam obvykle malinko jiné zboží, než u nás v těch výše uvedených. V Letohradu nebo na Vysočině a koupíme obvykle třeba koření nebo jiné věci, které u nás nemají. U nás je prodejen plno a vše na jedno brdo.Je tedy fakt, že je zde možné nakupovat 7 dní v týdnu.
    No, nic. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  8. Poslední dobou se to stává dost často, proto nejraději chodím na samoobslužné pokladny, kde jsem si jistá, že když udělám botu, bude to jen moje vina :-).

    OdpovědětVymazat
  9. Milá Janinko, tu mají u nás ve městě jen v Tescu, a přiznám se, že jsem tu vymoženost zatím nezkusila využít.
    Ale, kdo ví, třeba jednou?
    Dobrou chuť k obědu.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat