sobota 13. července 2019

Ti trpajzlíci!

U nás doma poslední dobou operují trpajzlíci.
Jinak to není možné,
občas mi někam zašili brejle, ale třeba klíče a mobil jsou na svém místě a hledám málo kdy málo co.
Jenže ty potvory se nyní daly do práce a za poslední dva měsíce se činí, až to hezké není.


Nejdříve mi manžel řekl, že nám odešel el.bojler,
spravil ho sice, ale chtělo by to koupit nový, tento má dost odslouženo.
Pak odešly wawky, zase, když jsem nebyla chvíli doma!
Na jejich opravu už manžel koupil náhradní díly, ovšem já bych raději koupila nové. To bude zase pálka!
Včera mi manžel povídá, že luxoval ( co to? ) a odešel vysavač! Začala jsem být mírně nervozní a dnes - odešel můj starý notebook! To už ti trpajzlíci ale přehnali, ne?
( Trpajzlíci - to nejsou ti sádroví, roztomilí, zahradní trpaslíci, co ,,zdobí,, záhonky, ale škudibíci, co zlobí v domácnosti ).
A co myslíte,
milé KOČKY?
Jsou to všechno věci, o kterých jsem posledního půl roku tajně přemýšlela, že je chci časem koupit nové!
Takže mi četli myšlenky, ty potvory mrňavý!
A aby to bylo zajímavější, dnes přišel, či spíše přijel, nebo přesněji byl dovezen nový vysavač!
Manžel ho objednal bez mého vědomí a poprvé v životě jsem do toho neměla co mluvit.
Snad se skamarádíme, jako s mojí oblíbenou Červenou Karkulkou, které jsem familierně říkala Fifinko, pojď a tahala ji po bytě, ETU jednu. ( nový vysavač je také ETA ).
Říká se do třetice všeho dobrýho a tady už čtyři věci, mohli by si ty potvůrky dát pohov a udělat si prázdniny!
Nebo jít klidně jinam!

Mám taky jednu dobrou, co dobrou, skvělou zprávu:
dnes je to přesně 25 let, kdy moje jediná dcera slavila s námi promoci, na UK v Praze a je tedy čtvrt století magistrou farmacie, jsem na ni náležitě pyšná!

8 komentářů:

  1. Jiřinko, zprávy bych brala jako dobré všechny. A jedna už je vyřešená, takže jsou zase jen tři a to už asi obtíže s věcmi můžou přestat. Třeba se i ty poslední rychle vyřeší, někdy se hodně daří a je to hned.
    Zpráva o dceři magistře věřím že těší pořád. Postavila se do života, díky škole má své jisté a vám odlehla starost o ni. Daří se ti, tak teď už jen aby zdravíčko sloužilo :-)

    OdpovědětVymazat
  2. U nás ti trpajzlíci řádí jenom ve špajzu. Jak manžel koupí něco sladkého, tak se o to postarají. A také nám občas něco schovají.
    Na dceru jsi právem pyšná. Myslím, že farmacie je těžký obor.
    Přeji pěknou sobotu. U nás je po včerejšku zalito a i dnes to vypadá na déšť. R.

    OdpovědětVymazat
  3. Děvčata, jestli je pravda, že si děti samy vybírají rodiče, tak má dcera asi věděla, do čeho jde.Říkává, že se vychovala sama.hihi.
    Přeji vám krásnou, třeba upršenou sobotu. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  4. [2]:Růženko, jednou kdysi dávno se mi stalo, že jsem přerovnávala knihovnu a tradičně prohlížela knížky a z jedné na mne vypadla stovka, kterou jsem si tam předtím někdy založila a zapomněla na ni. To byla v té době pro mne radostná událost.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  5. Jiřinko, i my tohle moc dobře známe. Už jsme vyměnili za poslední dobu téměř vše kromě lednice a ta už začíná taky stávkovat. Měj pěkné dny.

    OdpovědětVymazat
  6. Jiřinko, tohle asi známe všichni, nikdy nezůstane u jedno...
    Tak ať vysavač dlouho slouží!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. [5]:Marti, lednici jsme museli narychlo koupit asi před dvěma lety, ráno jsme odjížděli na pár dní do Znojma a přitom jsem zjistila, že teče lednička a byl malér.Nu, ta stará byla na odpis. A to se k těm přístrojům chovám opravdu hezky!Ale i tak mi vydrží obvykle déle, než jinde. pa Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  8. Gratuluju k hodné hočičce, to moje pako asi zůstane bez maturity...:(

    OdpovědětVymazat