neděle 7. července 2019

Úklid

Poslední dva, tři měsíce uklízím a pracuji v domácnosti více,
když se na to cítím, než když je to potřeba.
Včera, ač sváteční den, jsem se pustila do dlouho odkládané práce:
vyndala jsem spoustu alb s fotkami z doby, kdy jsme je dávali do Fotografie dělat,
tzv. v papírové formě,

kdy jsme je neměli uskladněné v počítači a ,,na kolečkách,,...
tyto máme v albech v otevřených policích a to je problém,
usmyslela jsem si, že je otřu a police také, a jak myslíte,
milé KOČKY,
že to dopadlo?
Samozřejmě, seděla jsem na židličce, alba v počtu asi 50 ks kolem mne a já - chytrá horákyně,
jsem místo uklízení prohlížela staré fotky.
To bylo objevů!
A jak jsme tam byli hezcí a mladí!
A třeba já s dcerou v Tatrách v září 1996, šplhaly jsme po horách jako kamzíci, dnes bych to asi nedala.
Nebo já, moje úžasné horské kolo a cyklotůry po Šumavě!
Vzpamatovala jsem se a úklid dokončila a alba zase narovnala do uklizených polic,
a co je vlastně z toho za ponaučení:
že mi přijde můj dosavadní život docela zajímavý!
Kdybych celou dobu seděla doma a peníze dávala do banky nebo do slamníku,
mohla jsem dnes být bohatá babička, ale já se jako bohatá cítím i tak:
mám báječné vzpomínky a třeba se mi ještě pár cest podaří.
Docela jsem tohle zjištění potřebovala,
v út jdu zase do RINGU a budu mít nač myslet!

6 komentářů:

  1. Jiřinko, jsi bohatá svými zážitky a vzpomínkami na cesty a krásná místa, která jsi navštívila.
    Držím pěsti a budu na Tebe myslet. R.

    OdpovědětVymazat
  2. Posezení nad alby vždycky přinese hloubání, co život dal a vzal, a co ještě může přinést. Držím ti palce na úterý a věřím, že budou přibývat články i s tím, kam jsi se vypravila za hranice všedních dnů. A taky fotky ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jiřinko, já myslím, že tohle je právě to správné bohatství. To ti nikdo nevezme. My jsme na tom stejně, peníze veškeré žádné a už to lepší teď rozhodně nebude, ale dávali jsme je do zážitků s dětmi, do kultury, cestování, do krásných dnů. Měj pohodovou neděli.

    OdpovědětVymazat
  4. Růženko, Kitty, Marti, důvěru ve mne vloženou nezklamu, hihi. Každý má jiný žebříček hodnot, někdo penízky rád na kontě, někdo to prokouří a propije, někdo rád kulturu a cestování, jiný rád baští.
    Jsem moc ráda, že jsem stihla vzít i mamku k moři, a poslední dobou si užívám, když mohu vzít vnučky na nějaký výlet.
    Přeji vám krásné léto.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  5. Taky to tak mám. Jakmile se dostanu k úklidu skřínky, kde mám albumy, tak uklízení má na chvíli červenou.
    Pevně věřím, že brzy budeš svoje cestovatelské zážitky zase přidávat na kupu svých pokladů.
    Myslím na Tebe!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  6. Naprosto to schvaluji, Jiřinko a věřím, že přibude ještě hodně fotek z tvých zajímavých cest.
    Měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat