pátek 16. srpna 2019

Balení

Pozor, nejde o balení mužských, kdo jste se těšil na jiskření, svádění a erotiku, naklikněte jiný blog.
Jde o balení na dovolenou.
Já to mám,
milé KOČKY,
tak, že mám v počítači takový seznam věcí, které, když někam musím jet, vytisknu a vyškrtávám věci,
co si ze seznamu beru.


Pochopitelně v létě nechám stranou běžky, hůlky a rukavice,
v zimě sice beru plavky ( pokud mají v hotelu bazén ), ale kraťasy a sandály nechám doma.
Vždy si u toho vzpomenu na moji milou Betty Mc Donaldovou - protože to obvykle skončí podobně, jako v její knížce.
Balím nejprve vše podle druhu a stejné se stejným, nakonec už jsou spolu zamotané marmeláda, knížky a plizovaná sukně.
Pak si sednu na kufr a když nejde zavřít, začnu věci odebírat a vracet do skříně!
Pokaždé si s Janou při návratu ze zájezdu říkáme: a to velmi odhodlaně!!! příště si toho vezmeme míň!
Taky se mi stává, že věci, které nechávám logicky na poslední den,zapomenu doma ( kartáček a pastu )
a musím si je v cizí zemi nebo třeba na Moravě koupit.
Já jsem tak šikovná!
Jedu podle důležitosti: pas, peníze, doklad o zájezdu, pojištění, mobil, foťák, příslušenství, mapy
oblečení, obutí, kufr, batůžek, jídlo a pití na cestu, klobouk nebo čepici se štítkem, brýle, náplasti, léky?, hygienu, ručník, tužku, notýsek,
malou deku do busu, deštník nebo pláštěnku a tak podobně.
Jakmile si sednu do busu nebo do našeho auta, už na nic nemyslím a nechám se unášet za zážitky:
( tedy, v našem autě to funguje poněkud jinak, neb naviguji ),
zajímavost: v busu na zájezdu si řidiči do toho ode mne kecat nenechají.
Už už jsem se třásla na to, jak počátkem září pojedu na Hanzovní města do Německa a zase jednou se cestováním občerstvím a ,,vono,, nic.
Doktoři mi to zase rozmluvili, loni jsme tento zájezd s Dáškou z Kravař od Opavy měly zaplacené a nejelo se pro nedostatek zájemců, peníze nám vrátili a letos kvůli nemoci znova fiasko. Jelikož se na konci zájezdu jede v noci s málo zastávkami z Hamburku domů, není to prý pro mne momentálně vhodné. Hrozí prý tromboza a pod.
Škoda!
Naházela bych do kufru za pár minut věci a už bych šupajdila na sever.
Jana už byla dokonce ochotna jet se mnou, masírovala jsem ji dlouho.
Odjezd je z Ostravy a z Prahy - viz tady:
http://www.rialto.cz/poznavaci-zajezdy/nemecko/nemecka-hanzovni-mesta/
Co já vám sem, děvčata, na blog, v září, dám?

3 komentáře:

  1. Tak hlavně že jedeš. Já mám taky v počítači seznam potřebných věcí na cestování asi tak jako ty, a v případě potřeby přidávám nebo odebírám věci, které bych s sebou táhla. Léty seznam zeštíhlil, stejně jsem některé věci táhla zbytečně. A síly slábnou, je potřeba popřemýšlet.
    Tak ať se vše povede a přijedeš plná dojmů a zážitků :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Na delší dobu moc necestujeme, takže pokud se někam vypravíme, tak balím den před odjezdem. Většinou mi stačí velká taška.
    Mrzí mě, že nemůžeš jet, ale pány doktory je třeba poslouchat.
    Co napsat nějaký zážitek z cest?

    OdpovědětVymazat
  3. [2]:Růženko, jak vidíš, na zájezd nepojedu, ale pokud nějaký ten výlet s mužem uděláme, dostane se mu tady místečko. Něco jiného se rýsuje, ale letos je to plánování na nic, tak uvidíme.
    Případně bych mohla sáhnout do dávno odjetých a fotkami zdokumentovaných zájezdů, které ještě na blogu nebyly a to ani na starém.
    Pa Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat