pátek 16. srpna 2019

Překvapení

Přijela mi dnes kvečeru návštěva - kamarádka Marcelka a přivezla mi překvapení:
upekla mi bábovku a linecké,
ví, že se uvidím s vnučkami, jedna z nich bude mít brzy svátek a má cukroví moc ráda a Vánoce jsou ještě daleko
a Marcelka nechtěla, abych stála u sporáku, tak to napekla za mne.


To bude mít vnučka radost.
Je to nepříjemné být nemocná, ale hnedle se ukazuje, kdo to s mým uzdravením myslí vážně:
Marcelka mě rozmazluje a nejspíš si říká, že až se uzdravím, roztočíme to spolu ještě mockrát,
vzpomínaly jsme dnes u kafíčka na všechny ty naše výlety na Lovoš, na Klíč, na Jedlovou,
kolem Kamenice z Plavů na Spálov a mnohé další.
Taky na posezení v cukrárně v Kokoníně u Jablonce n.N. cestou na Černou Studnici a dál do Tanvaldu, jo, to byly časy!
Milé KOČKY,
já mám Vánoce už dnes,
víte, jak to tady voní?
Jsem jí neskutečně vděčná.
( manžel dostal pár kousků ke kávě a zíral )

9 komentářů:

  1. Teprve v takových chvílích se poznají přátelé...
    Vypadá to opravdu skvěle!
    Jiřinko, měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluji k dobré přítelkyni. Bude radosti po chalupě! ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jiřinko, máš báječnou kamarádku.
    Pochutnejte si a mějte všichni krásnou sobotu.:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Jiřinko, přátelé jsou největší bohatství, které můžeme mít a tady platí staré známé: v nouzi poznáš přítele. Měj pěknou sobotu.

    OdpovědětVymazat
  5. Jiřinko, to je milé a chutné překvapení. Je super, mít takto skvělou kamarádku, co ví...
    Měj se moc fajn. D.

    OdpovědětVymazat
  6. To je krásný, já jsem zase vždycky ráda, když přijede maminka a přiveze mi skleničku omáčky :D.

    OdpovědětVymazat
  7. Milá kočko, slintám, linecké je stálice a skutečná pochoutka, mohu, mňam.

    OdpovědětVymazat
  8. Milé KOČKY, zeť i vnučky a vlastně taky dcera si smlsli a my jim s dědouchem pomáhali.To linecké dávkuji na talířek ke kávě, bábovku mažeme lipánkem, jsme děsně mlsní.Marcelka je za hvězdu.
    Zdravím Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat