sobota 24. srpna 2019

Dovča 4

Nu a jsme u konce,
( musím to zkrátit, jinak bych tu měla padesát příspěvků! )
Milé KOČKY,
doufám pevně, že jsem vás nezahltila a neotrávila.


Míním, že každé z těch míst je zajímavé a hodno návštěvy,
ač jsme na mnoha z nich už byli dříve, líbilo se nám tam zas a znova.
Prostě to tu máme hezké a jsem přesvědčená, že by mohlo být i lépe!
Tak se kochejte ještě chvíli se mnou.
Pár obr. - Lnáře a Blatná:








6 komentářů:

  1. Opět krásné fotečky. Lnáře ani Blatnou také neznám, tak jsem tam díky Tobě alespoň nakoukla. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Prohlédla jsem si vaši dovolenou s vnučkami. Musela být pro ně zajímavá.
    A já jsem si ráda početla a pokochala jsem se hezkými fotkami.
    Měj se moc hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Jiřinko, naprosto parádní týden! Vybrali jste samá krásná místa! Vnučky budou rády vzpomínat!
    Přeji pohodovou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Jiřinko, moc krásné fotky. Měj pěknou neděli.

    OdpovědětVymazat
  5. Milé KOČKY, díky za návštěvu, užili jsme si těch sedm dnů a v úterý vnučky s rodiči letí na pár dní do Londýna, na rozdíl ode mne, kdy já poletím na Karlák na další chemku.Už teď jsem z toho nesvá.
    Hezkou neděli vám všem. Jiřina z N.
    ( ráno jsme šla na nákup pro mléko a housky, přišla jsem domů s nákupem za necelé tři stovky a bez mléka, že by skleroza? nebo že jsem týden měla o snídani postaráno? )

    OdpovědětVymazat
  6. [3]:Helenko, naložila bych jim toho víc, měla jsem plány na spoustu míst, ale čím jsou starší, tím jsou línější.Ty mobily jsou mor.
    Kdybych jim to dovolila, tak snad byly týden na penzionu a čučely do mobilů!
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat