úterý 17. září 2019

Ibišky

Ze stejné pohnutky jako předešlý příspěvek je i ten dnešní:


ve fotkách, vyfocených před časem v zahradách pod Pražským hradem, mám několik zajímavých obrázků ibišků.
Sem s nimi, řeknete si,
milé KOČKY,
a já vám to splním: teď, hned.


5 komentářů:

  1. Jiřinko, ty jsou nádherné. Pohladily mi dušičku.:-)
    Přeji pěkný den. Růža

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné obrázky! Máme taky tyto barvy a ještě navíc fialkovou (možná je fialková ta tvá poslední). Kdysi jsem posbírala "oříšky-semena" u Znojma a chtěla z nich vypěstovat živý plot. Jsou jako noty na buben - různě velké vzrůstem i květem, s mezerami mezi sebou, ale kvetou krásně. Ob den ostříhávám odkvetlé květy, takže kvetou ještě pořád krásně. Jsou to mí miláčci ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. [2]:
    Milá Kitty, budu muset na tvůj blog,zapátrat, zda jsi nafotila zahradu, nějak to poslední dobou flákám, ty návštěvy u spřízněných duší.
    Jinak dnes jsme vylezla před dům, nastříhat si nějaké roští do džbánu a koukám, někdo mi vytrhal ještě kvetoucí afrikány i s kořeny a pohodil do trávy. Dobrák, měl štěstí, že nebyl přichycen!
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Ibišky zatím nafocené nemám, dnes je pošmourno. Až bude jasno, tak tam zajdu a vyfotím. Pošlu ti je extra i mejlem, abys je nemusela složitě hledat ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. [4]:No, vidíš, milá Kitty, ty budeš mít ibišky, já budu mít ibišky a obě budeme mít radost. pa J.z N.

    OdpovědětVymazat