úterý 17. září 2019

Ubrus

Když jsme nedávno byli ve Strážnici, městě na Slovácku,
zašla jsem se zeptat cosi do prodejny látek a hned jsem tam natrefila na zajímavý vzor na bavlně,
no, přiznám se, koupila jsem dva metry a jsem tomu ráda.


Dnes jsme si z toho udělala ubrus a protože teď na svém milém horském kole nejezdím,
alespoň se budu kochat tímto ...
Milé KOČKY,
znáte jiného blázna či nadšence,
který si dělá ubrusy sám podle nálady?
( tady nafoceno ještě s přehyby před rozstříháním a obšitím a vyžehlením )
Dnes jsme měli k obědu ,,jen,, bramboračku a lívanečky, ale hned mi to jinak chutnalo.
A do džbánu jsem před domem pořídila zadara šípky a bílé kuličky,
o kterých nevím, jak se to jmenuje, ale roste to všude.
Podzim se k nám pomalu plíží...

2 komentáře:

  1. Jiřinko, udělala jsi mi chutě, dala bych si bramboračku i lívanečky. Teď budu muset držet dietu, dnes mi našli kamínky ve žlučníku a tak tyhle dobroty asi hned tak neochutnám. Moc se mi líbí látka na ubrus. Je hezké, že máš ubrusy, které měníš podle nálady. Já si oblíbila teflonové ubrusy.
    Za domem rostou šípky, mohla bych si je také dát do vázy. Na bílé kuličky jsme jako děti šlapaly a ony krásně praskaly. Je to pámelník a je jedovatý. Při pozření může způsobit zažívací potíže.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]:Jé, Růženko, tak dík za název. Že je to roští jedovaté, jsem netušila. Máme před domem z toho živý plot.
    Hezký den přeji. U nás slunečno, občas mráček a není vedro. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat