středa 6. listopadu 2019

Květiny

Dnes jsem si udělala zase radost,
koupila jsem si kytku a bude mě, doufám, těšit spoustu dní.
( za cenu jedné krabičky cigaret! )


Spolu s ovocem a zeleninou je to pro mne důležité,
mít doma, na stole, kytičku,
( o čokoládě ani nemluvím - ale s tou už zacházím opatrně ).
Milé KOČKY,
venku už není téměř co natrhat, v zimě to bude o větvičkách a nebo o květinách z obchodu.
Měli tam spoustu orchidejí v květináčích a jediné štěstí, že bych to už nepobrala,
jinak jsem si jednu bílou, fialově skvrnitou, určitě koupila!




6 komentářů:

  1. Jiřinko, krásná kytice. :) Já jsem zahradnice na baterky a tak mám radost z každého kvítku. Teď mi kvete fialka. R.

    OdpovědětVymazat
  2. Růženko, manžela nejvíce pobavila rostlina, která je jako červené zelí!
    Hezký večer Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherná kytice. Také docela často kupují čerstvě květiny, Teď už na zahradě  nic některé. Mám sice sušené mochyně, které udělají spoustu krásy a hodně živých květin. Mám ráda kolopejky,které kvetou celou zimu a fialky . Teď mi vykvetla  i gerbera.

    OdpovědětVymazat
  4. Udělala sis krásnou radost. Taková kytka prozáří místnost jedna báseň, viď!
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Krásná je :-). Já teď víc, než kytičku, ocením světla svíček v tom pošmournu.

    OdpovědětVymazat
  6. [5]:Janinko, to musí být, buď svíčka nebo světýlka,já používám ta vánoční, nedávám na stromek, ale mám je vedle závěsu na balk.dveřích a je to doma veselejší. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat