pondělí 4. listopadu 2019

Zimní look

To je vtipné, já, která cizí výrazy moc nemusím a vlastně až na pár slovíček v němčině nebo v angličtině nic neumím,
si zvolím takový název!


Milé KOČKY,
dnes jsem ,,nahodila,, na sedačku zimní polštářky, abych se připravila duševně na přicházející zimní období,
barevné listí - neboli připomínka krásného podzimu, je pomalu to tam a tak jsem si řekla,
že tu bude teplo od našich wawek a studeno od motivů na polštářcích, či obrázcích na stěně.
Každý večer dojde i na svíčky, aby tu bylo útulněji.
Zabavila jsem se celé odpoledne, pověsila jsem čisté záclony, vyprala ty předešlé
a asi ovlivněna tím sluníčkem po několika pošmourných dnech jsem dostala náladu.
Kéž mi vydrží!
Přeji hezký večer.












8 komentářů:

  1. Jiřinko, hezky jsi se přichystala na zimu.Teď si můžeš sednout s hrnkem dobrého čaje a k tomu si zapálit voňavou svíčku. Na okan se teprve chystám, pomáhá mi muž. Musíme sundat na zimu sítě. Dnes jsem říkala manželovi,že asi bude tuhá zima. Na okno přilétl nějaký ptáček a kloval do rámu. Ani jsem se neodvažovala pohnout, abych ho nevyplašila. Pak se drápky chytil na síti a chvíli tam seděl. Smála jsem se, že chtěl asi dovnitř nebo už hledal něco k snědku. ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Mít kolem sebe útulno, dekorace dle své nálady, drahá Kočko a o tom to je.
    Já zase rozsvítila po bytě dekorativní světýlka, koupila si hebouškou deku a každý večer pod ní vrním :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ano,ano - už se podzim dostává do své druhé fáze, kdy se jeho barevnost ztratí a pomalu, ale jistě se přesuneme k času zimnímu. Máš to doma hezké- útulné.
    Užívej si to!
    Pohodové dny, Jiřinko!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. [2]:[3]:Milá děvčata, jak píše Simonka, hebká deka, hrnek horkého nápoje a sýkorky za oknem, to je správný čas na posezení a odpočívání.Vzpomínání, třeba i trochu nostalgie?
    (taky kuju plány do budoucna).
    Pomalu uteče listopad a začně advent a na ten se těším.
    Přeji vám všem časté hřejivé a láskyplné chvilky.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  5. My v tuhle dobu bez svíček nedáme ani ránu, vidíš, zrovna dohořela, jdu to napravit! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jiřinko,máš to krásný.Dýchá z toho útulná atmosféra,prostě teplo domova.Mám takové koutečky ráda.Také se snažím si to doma hezky zútulnit.Svíčky také pálím a těším se na advent.Měj se hezky Jitka

    OdpovědětVymazat
  7. Jiřinko, moc tě zdravím sedíc na bílé ovčí kožešince :o)
    U vás se musí taky moc hezky sedět, útulno a milo je cítit i z fotek.
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Máš to hezky upravené. Příjemné posezení u pěkně knížky...pro mě hlavně o tipech na výlety po naší krásné zemičce.

    OdpovědětVymazat