čtvrtek 28. listopadu 2019

Polštářky

Tak si představte,
milé KOČKY,
jak jsem dostala za vyučenou.


Asi dva dny jsem po chvilkách
( bylo hodně zataženo a skoro tma celý den - tak - co taky dělat? )
šátrala ve vyhledávači a prohlížela nabídku - velmi bohatou - polštářky a různé jiné textilie vhodné do domácnosti na advent a Vánoce.
Chtěla jsem si něčím novým zpříjemnit bydlení v adventním čase.
Když jsem to prostudovala křížem krážem, vytáhla jsem si několik favoritů a z nich udělala užší výběr,
něco pro sebe a několik jich bylo myšleno jako dárky pro blízké,
a už, už jsem sama sebe přesvědčila, že tohle ano a tohle raději ne,
objednávala jsem a ouvej!,
zjistila jsem, že moje právě zamilované zboží, které nutně potřebuji!!!,
ubrus a polštářek s vyšívanými ptáčky je vyprodané!
Další polštářky - jeden červený a jeden bílý s vyšitými vánočními symboly jsou vlastně k nám vhodné barvou,
jenže tím, že jsem odložila rozhodnutí na druhý den, už se mi nezdálo tak nutné je koupit, když polštářků máme spoustu.
Zjistila jsem, že to prvotní nadšení ze mne vyprchalo a nakonec jsem od objednávky upustila.
No, vyhráno ještě nemám, ale už se snažím být rozumná.
Kdo by to do mne řekl? že?
A něco aktuálního?
Dnes večer jdeme s Janou na p.O.Havelku a moc se těším.

10 komentářů:

  1. Polštářkům moc neholduji, loni jsem dostala dva od snachy, ušila mi potahy z látky, kterou máme na křeslech. Spíš bych potřebovala koupit nějaký přehoz na pohovku. Přemýšlím o tom natahovacím.
    Jiřinko, přeji krásný večer s Ondřejem Havelkou, mám ho ráda. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Příště tebou vybrané zboží už budou mít. Tak se nechám odradit a potom nic nemám.
    Ten dnešní koncert ti docela závidím, ale víc přeju ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. [1]:Růženko, já polštářky ráda mám, a jako potah na sedačku různé deky, nebo i na ušák, zaprvé  to šetří potahy toho nábytku a nemusím to čistit, neb je to chráněné, občas to jen vyluxuju, prodala jsem předešlou sedačku se dvěma křesly a pán se divil, jak je pěkná a zachovalá
    ( a to jsme ji měli dlouho ).Kdybych nepotřebovala něco většího, aby měly odrostlé vnučky kde spát, když přijedou, ani bych ji nedávala dál.
    My ale nejíme v obýváku. Tak se nic nepoleje a nenadrobí.
    Měj se moc hezky. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  4. Taky se mi párkrát stalo, že jsem otálela, zboží už nebylo a já nakonec znechuceně zavrhla i další favority, štvalo mě, že jsem tomu věnovala tolik času a ono houby :D.

    OdpovědětVymazat
  5. Jiřinko, občas to mám podobně a někdy, než se rozhoupu, daný výrobek už nemají. No, asi to tak má být, příště třeba natrefíš na ještě hezčí polštářek. :o)
    Měj krásné dny. D.

    OdpovědětVymazat
  6. Jsem taky docela polštářková, ale šiju si je sama.
    Na koncertě O.Havelky jsem byla a byl to opravdu příjemný zážitek. Takže určitě budeš spokojená taky.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  7. Jé hezké si občas udělat radost. Já jsem ji udělala včera. Koupila jsem si nové flanelové povlečení v Lidlu.  Je to v podstatě stejné, ale po vyprání, když jsem ho věděla ven, jsem zjistila, že je každá cícha trochu jiná.  Ale nevadí. Vypadáte že bude příjemné a hned dnes ho povléknu....Krásný první adventní víkend Jiřínko.

    OdpovědětVymazat
  8. [4]:Janinko, to je přesně řečeno, když neměli jeden polštářek, už jsem nestála o to ostatní. Asi je to tak dobře. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  9. [7]:Járo, to je náhodička, dnes jsem vstala dřív a převlékla postele a šup s tím do pračky. Povlékla jsem taky nejnovější flanel, v tom spíme nejraději. ( máme v ložnici záměrně chladno ).
    V so+ne nebudu doma, v pondělí bych vše nestihla a od út zase léčba, pak týden budu mimo. Proto musím dnes finišovat.
    Včera to bylo s p.Havelkou krásné. Napíšu o tom asi později.Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  10. [6]: Hani, právě, že mám polštářků, resp. jejich potahů, více, některé si taky ušiju, když je zajímavá látka a vyměňuji  na sedačce podle nálady nebo ročního období.Když večer zasednu před TV, dám si jeden za záda.Hezký den Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat