čtvrtek 12. prosince 2019

Barevně

Včera v Mělníku ( v Mělníce? ) jsem si vyfotila takové ,,roští,, a moc se mi líbilo díky zabarvení.


V prosinci by člověk moc barev v přírodě nečekal a ejhle, jsou tam, jen musíme,
milé KOČKY,
bedlivě vše sledovat, že?
A aby to bylo ještě veselejší, v jedné zahrádce,
u nás ve městě, je taková záplava květů,
že jsem na ně vyrazila s foťákem, abych to zdokumentovala!



















6 komentářů:

  1. Jiřinko, to roští je krásné. Fotím také ráda objekty, které se na první pohled k focení nezdají. To ještě takhle něco kvete? No u nás už nic takového. Měj pohodový den.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]:Marti, ty podzimky měli tady u nás v ulici za plotem ve větším počtu, ale něž jsem se tam včera vypravila to pofotit, někdo jim to otrhal, ale i tak je to hezké?
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  3. Venku toho opravdu teď moc není. Jsem ráda, že jsi nám přinesla barvičky aspoň od vedle ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. To je parádní rozkvetlá zahrada. Mně ještě před dvěma týdny na zahradě kvetly hlaváčci, ale po posledním mrazu už je po nich. Za to rozkvetly primulky. Také ráda fotím různé odvetlé keře, ale třeba i sedmikrásky schované v trávě...Vždy se něco zajímavého v přírodě najde.

    OdpovědětVymazat
  5. [4]:Járo, dnes odpoledne jsem byla na otočku v Praze a vrátila jsem se nadšená a překvapená, začalo totiž chumelit a celou cestu zpátky jel bus v bílé tmě!
    Tak jsem zvědavá, co to bude dělat!
    Odhazovat sníh nemusím, tak se raduju.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  6. To tedy koukám, že ještě v prosinci něco tak krásně kvete.
    Roští se mi také moc líbí.:-)

    OdpovědětVymazat