pondělí 23. prosince 2019

V kině

Dnes u mne došlo k posunu, tedy malému, ale!,
včera jsem se na tabuli dočetla, že budou dnes v patnáct hodin promítat film Ledové království,


myslela jsem si, že bych tam mohla poslat dědu s Honzíkem,
i zeptala jsem se maminky Honzíka, zda by na to šel, jestli to rodiče dovolí,
dojednáno,
jenže, děda zastávkoval a spadla jsem do toho já.
Do kina s cizím chlapem jsem nešla už hrůzu let a nyní s pětiletým, ještě k tomu na film 3D,
když jsem ani netušila, co to vlastně je!!!
Doslali jsme brýle, myslela jsem, že to Honzík nebude chtít mít na nose, ale statečně se díval a já nakonec také.
A jestli jste,
milé KOČKY,
zvědavé, jaké mám po shlédnutí dojmy a názory, zde jsou :
Film je moderní pohádka, oplývá mnoha triky, efekty a kouzly, barevnými zvraty, chytlavými písničkami,
obdivuji tu něčí fantazii, děj byl svižný, i když předem odhadnutelný, ale je to pro děti!, i mne vtáhly události na plátně do děje a obdivuji práci, kterou tomu musel někdo věnovat.
Nakonec jsem to ohodnotila jako zajímavou zkušenost a Honzík byl nadšený.
Byly i divné momenty! Například, že princezna běhá po lese a skalách na podpatcích, nicméně chápu, že těžko bude princezna nosit pohorky,
dále obě protagonistky vypadaly, jako by právě šly z kosmetiky a od kadeřníka,
ovšem ty animace, jejich provedení, to bylo něco! Famozní!
Pozn.:
měli k tomu promítání vydávat s brýlemi ještě hluchátka, neb zvuk byl vyšroubovaný na maximum a to mi silně vadilo, a pak - jak jsem odchovaná B.Němcovou, H.Ch.Andersonem a jinými horory, tohle bylo zase něco jiného a ve svých bezmála dvaasedmdesáti jsem musela leccos skousnout.
Také ty obří papírové kbelíky pop cornu, co celou dobu konzumovali vlevo a vpravo od nás, to křupání, které bylo slyšet přes hluk filmu, mně znervózňovalo, jsem holt stará páka. Ani mi to nevonělo!
Za nás se v kině cucaly nanuky a eskymo!
Tak, a mám tu premiéru za sebou.

7 komentářů:

  1. Jiřinko, na 3D jsem v kině nikdy nebyla, nevím, jestli bych to dala. Důležité je, že jste si to oba celkem užili.
    Přeji Ti i celé Tvé rodině krásné svátky vánoční, plné radosti, lásky, zdraví a štěstí. D

    OdpovědětVymazat
  2. Na 3D do kina moc nechodíme, motá se nám potom hlava. V kině jsme byli o víkendu, ale Ledové království bych nedala, jak se tam zpívá, není to nic pro mě :D.

    OdpovědětVymazat
  3. Jiřinko, v kině jsem nebyla už spoustu let, natož na 3D filmu. Určitě je to zajímavá zkušenost. Elzu z Ledového království miluje naše Verunka.

    OdpovědětVymazat
  4. [1]:[2]:[3]:Děvčata, jsem ráda, že jste si v tom shonu našly cestu ke mně na blog, díky. Já jsem v tom kině byla uprostřed spousty dětí a pár dospělých plna rozporuplných myšlenek, děti se smály na místech, kde bych to nečekala a pod.
    Nejvíc jsem dostala zabrat, když večer manžel coural v osm po kanálech v TV a našel asi na Nově stejný film. To jsem upadla do mdlob, málem!hihi
    Krásný Štědrý večer! rohlíčkový pozdrav z N.Jiřina
    večer mne navštívila Jana a donesla mi cukroví! juch

    OdpovědětVymazat
  5. To "juch" mě rozradovalo. Taky jsem si všimla, že film včera někde běžel, dali jsme si klasiku a bylo nám dobře.
    Přeji ti další poznávací zážitky, život není jen o klasice, té jsme si už užili! ;-)

    OdpovědětVymazat
  6. [1]:Milá Dáško, my jsme s mužem chodili kdysi hodně do kina, bylo asi 5 domů od nás, tady ale manžel nechce - jsme staří a některé ty filmy nic pro nás, nebo čekáme, až bude v telce.
    Tohle bylo pro Honzíka jako dárek.
    Dnes jsme stihla ráno salát, dopoledne stromek, na to, jak mám chromé prsty, obešlo se to bez rozbití ozdob.
    Krásný Štědrý den a večer. Pac Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  7. Jé to asi ostuda, ale já jsem v kinè nebyla snad 30 let možná i déle.U švagra jsem viděla kousek filmu na 3D televizi a musel to stopnout. Dělalo se mi z toho špatně.  Ne že by byl film špatný, ale to prostorově znázornění i zvuk mi vadily a zvedal se mi žaludek a točila se mi hlava. To pro mě nic není. Možná bych si po delším soustředění zvykla ale u té televize mi to vadilo...Je hezké, že jste si to užili.

    OdpovědětVymazat