neděle 12. ledna 2020

Toulání

Já se mám!
Včera jsem si nechala pustit dva nové díly Marie Terezie,
dnes dopoledne jsem si dopřála Toulavku a Objektiv,


nedávno jsem na mapě Prahy našla rotundu Sv.Kříže,
( na rohu Konviktské a K.Světlé ),
kterou jsem na svých výletech do hlavního města ještě ,,nepotkala,,
tak jsem dnes po obědě naskočila na bus a vydala se ji hledat.
Počasí bylo tak akorát, foťák jsem pomalu nepustila z ruky, však mě taky prsty docela zábly.
Byla jsem tam sama, samička.
Tedy, aby se to nepletlo,
milé KOČKY,
v Praze bylo lidí plno,
angličtina, ruština, němčina, chvílemi i čeština byla slyšet,
pak taky nějaké ty cizokrajné, šikmooké jazyky.
Ale nikdo, kdo by se mnou jel, žádná kamarádka ani manžel neprojevili zájem.
Rotundu jsem hravě našla, nafotila jsem pár detailů ze staroměstských uliček,
zjistila pár podrobností o Zrcadlové kapli a pak jsem se toulala přes Karlův most a po Kampě.
Když se setmělo, zavelela jsem si k návratu.
Ještě jsem si zašla v rámci ohřátí prstů na kávičku.
To by jeden neřekl, co vše se dá stihnout za jedno nedělní odpoledne.
Protože už hůř vidím, měla jsem při cestě busem domů další povyražení:
od Dáblického hřbitova vypadaly Letňany v té tmě jako krásný, barevný, štrasový náramek,
lampy a koncová světla aut jako nádherné vánoční ozdoby,
protože je vidím rozplizlé a ve tvaru kytiček.
A to nemluvím o světlech, odrážejících se ve vodě Vltavy.
Přidám pár obrázků pro vás:




































































































5 komentářů:

  1. Dneska sluníčko lákalo na procházku a ta Tvoje po Praze se mi moc líbí.
    My jsme se šli s mužem také projít, šli jsme obhlédnout nové domy, které vyrůstají na kraji Jihlavy. Nějak té nové architektuře nerozumíme, málokterý dům by se nám líbil.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]:Ahojky, Růženko, to mi povídej, mně se nejvíc nelíbí ty 4metrové betonové ploty okolo nových domků, jsou tam jako ve vězení.
    Jinak já mám problém: sázela jsem fotky k článečku o Praze a zblbla jsem to, tak jsem je odstranila a stejně tam zůstaly! tak nevím, co to zase dělá!Jsou tam teď tři stejné, Lenonova zeď! čert mě bere. Dříve to šlo krásně odstranit a teď ne.Doufám, že ještě později zmiznou!
    Fotek jsem nasekala zase hodně, ale jak už bylo šero, tak nejsou výstavní. hihi.
    Pa a hezký večer přeji Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  3. Jiřinko, Praha prostě nezklame. Toulám se tam moc ráda, tu a tam i sama a to má pak úplně jinou atmosféru. Ono není špatné být chvilku jen sama se sebou...
    Děkuji za fotky a přeji hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Škoda, že mám Prahu docela z ruky.
    Taky bych se po ní toulala a klidně taky sama.
    Tak jsem se alespoň podívala na Tvoje hezké fotky.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. [3]:[4]:Milá děvčata, děkuji, svým způsobem máte pravdu v tom, že jít sama má výhody,  můžu si zvolit své tempo, stíhám se dívat na detaily výzdoby domů a fotit, co chci, ale přeci jen v mé situaci je lepší jít s někým, kdo by se o mne postaral, kdyby něco a nenechal mě ležet na chodníku.
    Hezké odpoledne přeji. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat