pondělí 13. ledna 2020

Dnes podruhé

aneb: I tohle je Praha:
milé KOČKY,
jak jsem se dnes odpoledne toulala uličkami staré Prahy,


našla jsem krásné domy, opravené a vzhledné,
ale nezastírám, že pár jich bylo sice zajímavých, nicméně na opravu a zkrášlení dosud čekají.
A tak šup s nimi sem:

poznámka: ( doufám, že vtipná!)
zpívá se: My Prahu nedáme, radši ji zbouráme,
no, z historie víme, že v minulosti mnohdy Prahu dobili kdejací cizí vojáci, Pražani nic nebourali, ale já si Prahu fotím, co kdyby to fakt udělali?










11 komentářů:

  1. Jiřinko, zajímavé fotky. Já už jsem Prahu nefotila ani nepamatuju. Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
  2. Já těm pomalovaným zdem nejsem příznivě nakloněná. Vadí mi to hodně. :-)
    Hezký den, Jiřinko!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem na tom stejně jako Hanka, ty pomalované domy jsou zničené díky vandalům a to se mi nelíbí. Fotky jsou pěkné, také mám ráda různá zákoutí a uličky.
    Měj hezký den. Růža

    OdpovědětVymazat
  4. [1]:[2]:[3]:Milá děvčata, já to mám podobně:
    pokud je posprejovaná a nějak zajímavě nějaká betonová stěna třeba u silnice, tak to vítám, ale např. souk.domy nebo barokní opravené paláce, to je zvěrstvo.Obvykle je to změť nesmyslů a pokud je tam text, tak chyby ukazují úroveň sprejera.( že měl problém probojovat se do 4.třídy ZŠ )
    Držte se v teplíčku, KOČKY.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  5. Milá tulačko,
    tyhle kontrasty jsou po celém světě, jen v té Praze to je takové pro oko citlivé.

    OdpovědětVymazat
  6. Za tyhle nicneříkající čmáranice bych snad přerážela ruce! :/

    OdpovědětVymazat
  7. [5]:Simi, vítám tě, přesně jsi to trefila, asi mi to ve městech u nás víc vadí, než v cizině, např. v neděli večer jak v Praze, tak u nás v N. plné, přetékající koše odpadků a pod.
    Klidný večer Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  8. [6]:A peníze na spreye mají!
    Janinko, to by bylo bezrukých.
    Něco hezkého nebo povedeného neudělají, ale zničit fasádu, to jo.
    Co sníh, není alespoň tam u vás?
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: Dneska trochu nasněžilo, ale jen takový poprašek, už je to zase pryč :).

    OdpovědětVymazat
  10. [9]:Janinko, já pamatuji, že cestou z Jablonce do Tanvaldu byly po stranách 4 metrové stěny, vykousané frézou.
    Pochopitelně v zimě!
    Ach jo.
    Dík za info Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  11. [10]: Bejvávalo, Jiřinko, i já si to ještě pamatuji, je to tak patnáct let zpátky, pak se to pomalu snižovalo a letos je to skutečně bída.

    OdpovědětVymazat