sobota 25. ledna 2020

Zatím dobrý

Tak mám za sebou první týden, ze zatím tří slíbených, kdy mi ozařují Vetřelce.
Aby se vyděsil a po osmi měsících chemoterapií dostal zase jinak zabrat.


Manžel mi o Vánocích nabízel panáka kvalitní Metaxy, prý je to lepší, než chemka, no, zatím jsem tomu odolala.
Ale, kdo ví? co by s ním zamávalo?
A tak si tady žiju,
třeba dneska, v sobotu, jsem chtěla jet na výlet, nicméně ta deka,
která leží nad krajinou a nepustí sluneční paprsky k nám,
mě nakonec nasměrovala na pohodový program doma:
Zapošila jsem růčo jeden ubrus, abych pak na stroji měla snadnější práci, vyluxovala jsem, probrala všechny tašky a kabelky a udělala v nich pořádek, uvařila jsem zeleninovou polévku s drožďovými knedlíčky, bramborový salát a obalenou aljašskou tresku ( vzpomínka na Vánoce ), ještě hodlám upéct jablečný koláč.
V duchu si myslím na pobyt v posteli s novou knížkou.
Nejen, že jsem ještě nedočetla tu od Ježíška,
( Aleš Palán - Jako v nebi, ale jinak )
ale už mám dvě nové, koupila jsem si je v týdnu v Praze.
( Stephen Clarke - Merde, Impossible, Faktor Merde )
A včera jsem si koupila jednu hezkou kytku v květináči, s mnoha poupaty. Budu se jí těšit snad delší dobu.
Taky se trošinku probírám některými blogy, po chvilkách nakukuji a splácím blogový dluh.
Těším se svatební kytičkou u Simonky, pěknými chňapkami Helenky, obrazy u Marty, snížkem a tichoučkem zimní krajiny u Věrky a pod.
Ovšem zrak mi vytřela Lucie fotkou paní s děsnou podprdou v metru! ještě teď se tu směju.
Vím, že jsem na blogy chodívala častěji.
Občas i prohlížím katalogy svých oblíbených cestovek.
To pro případ, že se uzdravím a zase budu moci vycestovat, já jsem připravena.
Každý čtvrtek jsem věrná ČT 2 a pořadům s Gondíkem na Slovensku a Baroku v srdci Evropy.
Mám radost, skoro každou tu budovu jsem zatím poznala, manžel si dělá legraci, zda jsem na tom pořadu nepracovala, hihi.
Všechny vás,
milé KOČKY,
zdravím od nás.
Vaše Jiřina z N.

12 komentářů:

  1. Jiřinko, moc tě zdravím, obdivuji tvou odvahu a hlavně to, jak k nemoci přistupuješ! jsi velkým příkladem pro ostatní!
    Držím palce, myslím na tebe!
    Hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to jsi s tím cestováním dobrá, můžeš plánovat i radit ostatním, kam je dobré se podívat. A sama plánovat, pro které místo je třeba udělat propagaci - však bude jaro a týdny léčby splněny. Měj se co nejlíp, však ono zasvítí sluníčko - tak i tak ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jiřinko, posíláme ti od nás velký pozdrav. Často na tebe myslíme a držíme palce. Pohodovou neděli.

    OdpovědětVymazat
  4. Máš stále můj obdiv jak se s nemocí pereš.
    Měj klidnou, pohodovou neděli!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Píšu u Toulavky a myslím na tebe, že se také díváš. Přeji ti, aby byla léčba úspěšná a ty jsi mohla cestovat nejen u televize. Růža

    OdpovědětVymazat
  6. [1]:[2]:[3]:[4]:[5]: Moc vám, všem!, milé KOČKY, děkuji, že sem chodíte.Dnes u Toulavky jsem myslela na vás, ale i na sebe, že už by stálo za to někam vyšlápnout, třeba na něco menšího.Nakonec jsem si po obědě střihla Viasat History a dva díly pořadu o hradech v Německu a Francii a hodně mě to potěšilo, že jsem některé i poznala
    (byla jsem tam ) např. Burghausen.
    Sice tvrdím, že nemusím být všude,
    ale! znáte to.
    Jak říká jeden známý, tys mohla mít tučné konto, kdybys seděla na pozadí (sám teď cestuje ostošest, hihi)
    Přeji vám pohodový zbytek ledna.
    Jiřina z N.
    a přijďte zas!

    OdpovědětVymazat
  7. Srdečně Tě zdravím Jiřinko. Hezky napsaný článek.  Držím Ti palce, aby Vetřelec zmizel nadobro.  Jinak na Barokní srdce Evropy také koukáme, Cesty po Slovensku také sledujeme a ještě pravidelně Toulavou kameru. Tentokrát nás potěšila reportáž ze Šluknova. Křížovou cestu jsme prošli v létě, také novou vyhlídku na Židovském vrchu. Samozřejmě na zámku se najde vždy něco zajímavého ke koukání, protože je tam vždy nějaká výstava a já osobně si ráda zámek vždy po nějakém čase ráda projdu znovu. Jen jsme si říkali při Toulavé kameře, kdy se zmínili o tom, že výběžek dříve patřil k Sasku, že nás tam měli nechat. Zvláště teď, kdy jsou tu problémy s nemocnicí, dlouhodobě neřešené jak krajem tak i ministerstvem zdravotnictví. Úhradová vyhláška nespravedlivě stanovená, přivedla plno malých nemocnic ke krachu.  To je ale na samostatný článek a nechci to tu probírat. Měj se moc pěkně a hlavně se opatruj. Hezký zbytek neděle Ti přeje Jara

    OdpovědětVymazat
  8. [7]:Járo, ahoj, pamatuju Šl.zámek v dezolátním stavu a loni jsme tam byli na výletě ( stejně jako v Lipové ) a byli jsme příjemně překvapeni.Abych pravdu řekla, momentálně jsou některá městečka v Sasku dost vylidněná a mají tam problémy,lidi odešli na západ.
    Výběžek byl vždy opomíjený.Už to, že musíš jezdit až do Dc na úřady.Porodnice ve Vdf ještě funguje?
    Hezký večer Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  9. [8]:Porodnice ve Varnsdorfu už dávno není. Byla přemístěna do Rumburka, a jezdily sem rodit ženy až z České Lípy, protože byla jedna z nejlepších. Ale podle někoho shora prý měli málo porodů, a tak ji zavřeli. Lékaři odešli a nakonec zavřeli i gynekologii, kde jsem ještě před lety byla na operaci. Teď je nemocnice v insolvenci a prý ji rozprodají. Vypadá to, že zavřou úplně...

    OdpovědětVymazat
  10. [9]:To jsou věci, říkala mi kamarádka, že na operaci očí musela do Ústí a na něco jiného do Děčína.
    Tak vás tam opatruj bůh nebo tak něco.
    Jsi hodná, žes mi to napsala. Moje tam narozená dcera bude mít 20.02.2020 kulatiny.
    pa Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  11. S tímhle přístupem se musí každý vetřelec zaleknout a utéct hodně daleko. Držím palce!

    OdpovědětVymazat
  12. [11]:Verunko, co já, už mám věk, ale je těch nemocných příliš mnoho!
    Přičítám to nezdravým potraviunám a stresu. Onehdy psali, že citrusy jsou plné jedů, tak proč to prodávají? jak to mají zákazníci poznat?
    Zdravím Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat