neděle 16. února 2020

Jmeniny

Rodiče si mne pořídili v únoru a chytře mě pojmenovali po mamce, takže mám svátek a narozky vedle sebe.
Jistě to udělali ze šetrnosti ( hihi).


Každý z nás dětí dostával jeden dort k svátku a jeden k narozeninám a já jen ten jeden! To jsou poměry!
Už jsem si tedy zvykla,
však jsem na to měla přes sedmdesát roků, ale štvalo mě to dost dlouho.
A lituju všechny gratulanty, že musí kupovat kytky v únoru, kdy jsou jako na potvoru dost drahé,
nemůžete je pro mne natrhat v zahradě a udělat dojem s kyticí jak pro operní hvězdu!
Mám kamarádku, ta kytky nemusí, té koupíte něco dobrého a máte vystaráno.
Ale já si na květinách zakládám a vždy mě překvapí dcera a zeť, protože mě podarují a odmění krásnou kyticí.
Manžel mi dává kytku tradičně z velkých a také drobných karafiátů, ví, že tahle kvítka ve váze dlouho vydrží.
Milé KOČKY,
kolem 15.2. to u nás obvykle vypadá jako v botanické zahradě a jsem tomu ráda.
Ovšem o překvapení není nikdy nouze,
tentokrát to bylo takhle:
včera jsem jela na poledne k dceři, na Hl.n. jsme se sešly s druhou babičkou,
dál jsme pokračovaly spolu.
U dcery jsem dostala dvě kytice ( den předtím jednu od Honzíka a jeho maminky ),
několik dárků a jedno krásné přáníčko.
Dárek jako zájezd a Lindt bonboniera a i ty ostatní zahřejí u srdce.
Gratulace nebraly konce, přálo se zpětně k svátku vnučce, k svátku a narozeninám mně a pak také ke kulatinám mé dceři.
Nakonec to bylo poklidné a slavnostní setkání s chutným a fotogenickým dortem ve tvaru srdce.
Zašli jsme si do nedaleké sousední vesnice na opulentní obídek, prošli jsme se a potkali i spoustu rozkvetlých sněženek!,
bylo jako na jaře...,
pak u dcery dort a kávička,
s náručí květin jsem odjela domů, cestou jsme si s druhou babičkou pochvalovaly, jak se máme.
Od druhé babičky jsem dostala krásnou kytici 11 karafiátů, neb ví, že je mám ráda. Dnes je to u nás doma jako v květinářství.
Nejkrásnější kytici ovšem dostala od své tchýňky ( druhé babičky ) má dcera, přeci jen má kulatiny.
Nakonec je únor u nás i u nich doma pěkně barevný.
Ještě musím všem gratulantům poděkovat, protože jsem se vrátila poměrně dost unavená pozdě večer a s vybitým mobilem.Měla jsem v poště spoustu přáníček.



































15 komentářů:

  1. Jiřinko, přeji Ti všechno nejlepší, hodně zdraví k narozeninám a dodatečně i k svátku. Kytičky jsi dostala nádherné. A koukám, že u vás už kvete zlatý dešť?

    OdpovědětVymazat
  2. Jiřinko, k svátku už jsem Ti přála, tak ještě k narozeninám ..., přeji Ti hodně štěstí a nejvíc zdraví.  Kytice jsou nádherné. D.

    OdpovědětVymazat
  3. [1]:[2]:Moje milé kolegyňky, každá kytička je hezká a udělá radost.Za přání moc děkuji. Zlatý déšť - to jsem šla od autobusu a řezali tam nějaké roští, tak jsem si vzala pár větviček a dala do džbánu a vida, hezky se mi odměnily!pa Jiřina z N.
    a dík, že sem chodíte...

    OdpovědětVymazat
  4. Taky přeji všechno dobré  k svátku a  i k narozeninám. Hlavně to zdraví Ti přeji z celého srdce!
    Květiny máš tedy nádherné.
    Hanka :-)

    OdpovědětVymazat
  5. [4]:Hanulko, díky, trochu těch barev z květin tu je pro vás všechny.
    Hezký večer Jiřina

    OdpovědětVymazat
  6. Jiřinko, dodatečně přeji všechno nej, hlavně zdravíčko!
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Potěšila jsi mě barevnou záplavou, také ti přeji k jmeninám, máš jméno po kytičce. A také hlavně zdraví, to je největší dárek :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Jiřinko, i já se přidávám a přeji ti vše nejlepší k narozeninám i svátky. Máš doma krásné barevné potěšení. Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
  9. [6]:[7]:[8]: Děvčata:
    Uctivě děkuji za hezká přání a zase rok si počkám na další...zítra jdu na ozářko naposledy a uvidíme, s čím se vytasí lékaři. Pac a husu posílám všem Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  10. Drahá krasavice,
    přeji ti ke všem tvým výročím pouze pevné zdraví. Jsi neuvěřitelný bojovník, máš v sobě metráky optimismu a jsi vzor mnoha lidem.
    Krásné dny, kočko naše !!!!

    OdpovědětVymazat
  11. [10]:Milá Simonko, za přání děkuji moc.
    Budu muset najít starou fotku, když jsem měla blond vlasy a poslat ti ji, hihi.
    Legrace není nikdy dost.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  12. Dodatečně přeji k obojímu jen to nej! :-)
    U nás se k svátku dort nikdy nedával, ten byl výhradně na narozeniny.

    OdpovědětVymazat
  13. [12]:Drahá moje Kočko ze severu, mamka nám ty dorty pekla sama, obvykle žlutý piškot s krémem, obvykle máslový nastavený pudinkem!, v létě do toho prskla nějaké ty jahody nebo maliny, podle situace.To víš, šest dětí!
    Každopádně také tobě, Janinko, moc děkuji za hezké přání.
    Už jedu sedmdesátý třetí!
    Tak pa Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  14. Krásné květiny jsi dostala. Nevěděla, jsem, že jsi měla i narozeniny a tak opět přeji HLAVNĚ ZDRAVÍ!!! Mám teď trochu jiné starosti a tak moc na počítač nechodím, za což se omlouvám. měj krásné a pohodové dny Jiřinko a opatruj se.

    OdpovědětVymazat
  15. [14]:Jári, díky moc.Dnes má dcera padesátiny. Jak můžu mít tak letitou dceru? hihi
    Je to to nejlepší, co mne v životě potkalo, dcera, zeť, obě vnučky.
    Pěkný pozdrav letí do Výběžku. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat