středa 12. února 2020

Z výšky

Prohlížela jsem a hledala nějaké starší fotky a zjistila jsem, že máme spoustu fotek,
které jsme nafotili z výšky, buď z nějakých kopců, rozhleden nebo věží.


Když už jsem na ně ,,kápla,, - řekla jsem si,
milé KOČKY,
proč bych vám některé z nich neukázala?
Dost možná jsem část z nich už použila kdysi, na starém blogu, ale kdo si to pamatuje?
Říká se: mít nadhled, brát vše s odstupem, nahlížet na něco s rezervou a kdybych to uměla už za mlada,
neplácala bych se nejspíš v některých problémech a neudělala tolik chyb?
Jenže, to se mi to teď povídá,
když jsem ,,nasbírala,, zkušenosti, nabila si párkrát papulu a občas i narazila do zdi.
Babička mi říkávala: nic se nejí tak horké, jak se to uvaří,
na to si holt každý musí přijít sám.
Tak se dívejme na svět z výšky:
( dokud nahoru dokážeme vylézt! )
a poslední fotku přikládám proto, že je to důkaz, že tu sníh býval!
Sice je to ze zimy v r.2004/2005, ale i tak.





























































10 komentářů:

  1. Přiznám se, že výšky moc nemusím, ale Tvoje fotky jsem si užila. Moc Ti to sluší, vínovou barvu mám také rada.:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezké fotky!!! A Tobě to sluší!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Jiřinko, moc krásné fotky, kochám se. Doufám, že tenhle můj komentář už zůstane. U minulého příspěvku mi to vyhodnotilo několikrát jako spam. Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
  4. Jiřinko, to byl skvělý nápad! Úžasné fotky a ten nadhled, ten je skutečně potřeba...
    Měj příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Je pravda, že připomenutí fotek je užitečné. Jsi tam pěkná ;-)

    OdpovědětVymazat
  6. [1]:[2]:[3]:[4]:[5]:Milé dívčiny, všem vám díky za pochvalu mého zjevu, ale je to stará fotka, už vypadám jinak.Asi sem dám nějakou aktuální, ať máte něco na strašení vnoučátek.
    Že komentáře u mne padají do spamů mi píše více čtenářek, copak se asi zase událo na Blog.cz?
    A díky, že ke mně chodíte. Jsem potěšena. Přeji všem hezký den
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  7. Jiřinko, krásné fotky a hezký nápad uspořádat je do jednoho příspěvku. Ani nevím, jestli nějaké z výšky mám. Asi ano, ale moc jich nebude.
    Přeji Ti pohodové dny. D.

    OdpovědětVymazat
  8. [7]:Dášenko, já jsem dříve byla schopna si pro fotku i lehnout na zem, ale teď bych tam asi zůstala ležet, hihi.
    Krásný večer ti přeji Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  9. Srdečně zdravím Jiřinko. Tak ve Slavonicích jsem také nahoře na  věži byla. Ale nejdéle jsem se zastavila  v patře, kde prodávají ty vyřezávaná LP desky...upravené na hodiny. To bylo nádhery! Slavonice jsou také takový zapomenutý kraj, ale ty renesanční domy jsou nádherné. ...Jinak Ti přeji k zítřejšímu svátku hlavně hooooodně zdraví a štěstí a ještě mnoho cestovatelských zážitků. Jára

    OdpovědětVymazat
  10. [9]:Járo, Slavonice jsou moje srdeční záležitost, jezdívali jsme tam ve všech ročních obdobích, vozili jsme sebou kola a jezdívali po širokém okolí a také do Rakouska nedaleko, v 53 letech jsem se tam poblíž učila běžkovat! A v Kostelním Vydří jsem toužila být ,,rozptýlena,, - ale až jednou!
    Za přání k svátku moc děkuji. Dostala jsem kytku od 5letého hocha, kterého občas hlídáme, bonbonieru a dárky od muže.Zítra sešlost rodinná.
    Hezký večer Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat