čtvrtek 20. února 2020

Okno

Místo abych vzala potřebné a umyla v ložnici okno,
vzala jsem fotoaparát a nafotila pár kvítků orchidejí, co mi zde na parapetu okna kvetou.


Však on to za mne nikdo jiný neudělá a ty kytky sice pokvetou delší dobu, jak doufám,
ale stále se to mění.
Tak si kvítka zachovám a okno můžu umýt jindy?...
milé KOČKY,
zatím se ukázaly tyhle tři,
ale radost z nich mám velkou.
Jsou jako já,
staré, houževnaté a pořád se snaží, hihi.
( všem Oldřichům a na zítra Lenkám přeji vše nej ).




















14 komentářů:

  1. Jiřinko, i u nás by okna potřebovala umýt, ale ještě to počká. Pořád beru léky na zánět moč.měchýře, nemůžu se toho zbavit. Orchideje mi také kvetou, tedy jedna už odkvétá. Je to radost, viď. Užívej si tu krásu. Růža

    OdpovědětVymazat
  2. Jiřinko, překrásné květy!
    Na ta okna jsem už taky myslela, ale zatím jen myslela...
    Měj hezké odpoledne, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Na okna jsem taky myslela, ale raději se podívám, co máš za okny za krásu ty. To se ti to hledí ven, když hledíš skrz tolika barevné krásy! ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Jiřinko,okna počkají,bůhví,jak ještě bude.Já si počkám až bude sluníčko.Dnes nebyl manžel v práci,tak jsem ho hned vytáhla na výlet,to je lepší.Práce se stejně nakonec udělat musí.Orchidejky mně konečně také vykvetly a včera jsem si je fotila.Máš je nádherné

    OdpovědětVymazat
  5. Je úžasné, že orchideje, téměř jediné rostliny u nás doma, se mi synchronizují a kvetou ve stejný čas, jako zrovna teď, všech pět je v plném květu :).

    OdpovědětVymazat
  6. [1]:[2]:[3]:[4]:Ahojky, milé KOČKY, u nás budou řádit ve sklepě a bourat koje a stavět nové, tak zas bude plno hluku a prachu všude, takže s okny raději počkám?
    Můj manžel má kvetoucí Jiřinu pořád kolem sebe, haha.
    Jitu, ten nápad na výlet je nejvíc.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  7. [6]:To se na tebe, Janinko, pěkně spikly!
    Ještě, že nechtějí po tobě, abys jim řekla, která je nejkrásnější!
    Zdravím Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  8. Jiřinko, krásně Ti kvetou, já mám dvě bílé a ty jsou zrovna také samý květ.
    Přeji hezký večer. D.

    OdpovědětVymazat
  9. [8]:To je hezké, mít doma nějaké kvítí, že?
    Mám příbuznou a ta má okna pořád plná kvetoucích orchidejí, tak jsem se ptala, jak to dělá, to není možné! a její maminka mi řekla, že když jí odkvetou, vyhodí je a koupí nové! Tak to jsem koukala. pa Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  10. Jiřinko, krása a okna nikam neutečou. Já už to nijak striktně neřeším, život je o něčem jiném. Měj pěknou sobotu.

    OdpovědětVymazat
  11. [10]:Martičko, dík. Dnes jsem úplně zapomněla na Vetřelce, neb po ránu přijelo velké auto s výsuvným žebříkem a plošinou, nacouvali mi do záhonů pod okno, něco dělali v prvním patře, kde má soused problém s plynovým kotlem a pak odjeli, takže mě málem ranila mrtvice.Navíc ,,profíci,, ponechali na trávníku binec, plastové láhve, ze kterých pili a pod.Babička by řekla: čurbes.
    Že jsme raději ráno neodjeli na výlet!
    Zlatej domek, co si tam uděláš, máš.
    Hezkou sobotu Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  12. Máš krásné orchideje. Mně kvetou dvě a třetí zatím odpočívá.  Tu jsem na podzim omladila a teď začíná růst. Okna mám také špalevá, ale máme havárii odpadní stoupačky a v pondělí by se na to měla přijít podívat firma. Čeká nás tedy bourání v kuchyni, koupelně i toaletě, tak že okna řešit nebudu. Máme to všechno ve zdech a to bude plno prachu, auto a.... binec. Jsem z toho jak se říká na prášky.  Ale co nadělám. Je to staré a bude se to muset vyměnit.

    OdpovědětVymazat
  13. [12]: omlouvám  se. Píšu  na mobilu a on přepisuje slova na nesmysly a ještě  mi tam pořád  skáčou  ty hloupé  reklamy.

    OdpovědětVymazat
  14. [13]:Járo, to mi je líto, že máte ještě ke všemu tohle nadělení.
    Ono je pořád něco, ale i dobré chvilky jsou, včera přijela švagrová se švagrem s kytkou a dárky a popřáli mi dodatečně a byla jsem moc ráda s nimi celé odpoledne. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat