středa 19. února 2020

Přebytky

Včera jsem v Praze nafotila zase spoustu obrázků a použila jsem jich jen devět,
tak vám nějaké přebytky ukážu tady a teď,
milé KOČKY.


Nebudu vás podceňovat.
Většinou stejně poznáte, =vo co de=
a tak se nebudu příliš zdržovat s popisem.
( kostel Na Skalce, deska na Emauzech, pohledy na lodě a Mánes a pod. )
znáte to,
toulky Prahou a pokaždé něco zajímavého najdete.
Mějte se hezky a rádi,
jaro je za dveřmi.
















































6 komentářů:

  1. Jiřinko, krásně jsi nafotila. Kochám se místy, která znám. Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky, Prahu neznám a tak jsem se kochala. Přeji pěkný den.:)

    OdpovědětVymazat
  3. [1]:[2]:Děvčata, díky za návštěvu.Dnes v Praze na Karláku fučelo jak ve Sverdlovsku na nádraží, potemnělá obloha nevěstila nic dobrého, včera to byla jiná káva.
    Už se těším, až někam s mužem vyjedeme.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  4. Jiřinko, vyšlo Ti krásné počasí, fotky mají skvělou atmosféru.
    Posílám pozdravy. D.

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné fotografie jsou opravdu všechny.

    OdpovědětVymazat
  6. [4]:[5]:Díky, díky. Některé obrázky se fotí samy, některé jsou náhodně prima a někdy si musí člověk lámat hlavu. Ale já jsem technický antitalent, jen cvakám a buď z toho něco vyleze, nebo ne. Smazat to mohu doma na PC vždycky?
    Zrovna vám dvěma se nemohu rovnat. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat