středa 1. dubna 2020

Apríl

Když jsem tak brouzdala ve starých fotkách, abych mohla napsat o lázních a jiných výletech,
uvědomila jsem si, kolik jsem toho na svůj starý i nyní nový blog ( těch fotek ) přilípla.


Už 14.dubna to bude šest let, co jsem s tím začala a zatím mne ta chuť neopustila.
Mám známé, že moc nefotí a už vůbec do svých starých fotek ,,nechodí,,.
Prostě se dívají dopředu a nevzpomínají?
Já se občas ráda vracím a vzpomínám a mám radost, že se nám povedlo leccos vidět, poznat a zjistit,
jak to tu máme téměř všude krásné -
pokud si to (vajglama na zemi, čmáranicema na zdech, čmoudíkama z komínů ) sami nekazíme.
Často mě napadne, jak je možné, že jsou příkopy plné odpadků, když vlastně všichni platíme úřadu poplatky za odvoz!
A pokud to místo někomu patří, měli by majitele donutit to uklidit?
Vím, teď jsou jiné věci prioritní.
Tolik lidí bere podporu a nic nedělají, sbírat odpadky do pytlů by je zaměstnalo a ještě by udělali dobrou věc.
Je mi smutno, že letos nepolezeme na Lovoš, neuvidím kvetoucí meruňky a mandloně,
na Velikonoce asi neuvidím vnučky.
Přesto věřím, že bude líp.
Prosím, opatrujte se,
milé KOČKY,
a buďte veselé mysli.

9 komentářů:

  1. Jiřinko,hezké rozjímání a cítím to tak stejně.Lidé si pořád ničeho neváží.Do starých fotek chodím hodně,mám plné krabice po tatínkovi.Po vnoučatech se mi stýská moc,ale jsme denně na messengeru,ještě,že ho všichni máme.Měj hezké dny a opatruj se

    OdpovědětVymazat
  2. Ta fotka je okouzlující a odpadkový ráj si děláme všichni, u nás zrušili už před dvěma lety poplatky za odvoz, o to větší bordel je po celém městě.
    Pěkný den.

    OdpovědětVymazat
  3. [1]:Jituško, když bylo po povodních, tak někteří lidé byli právě ze ztráty fotek a dokladů nejvíc rozhození.[2]:Simonko, tak to je překvápko, u nás šli opačným směrem, před několika lety nám navýšili poplatky za odvoz TKO.
    Hezký den přeji.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  4. Jiřinko, krásná a něžná šípková růže. :-D
    S těmi odpadky máš pravdu, někteří lidé se prostě chovají jako čuňata. Bohužel.
    Stejně jako ty, i já se ráda vracím ke starším fotkám a vzpomínám.
    Hezký den A.

    OdpovědětVymazat
  5. [4]:Alenko, já nejčastěji koukám na vnučky, když byly malé a mám ráda každou jejich fotku, jsem vděčná za tu možnost být tehdy s nimi. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  6. Jiřinko, také se ráda vracím ke starým fotkám. Koukám, kde všude jsme byli, jak děti vyrostly..., co jsme kde na zahradě či domě udělali atd.
    Dost často uklízím strouhu kolem nás k lesu. Jsou v ní pet lahve, obaly od tyčinek aj., ale nechci na to koukat při procházkách a tak to cestou zpět sbírám.
    Přeji klidný večer. D.

    OdpovědětVymazat
  7. [6]:Dáši, občas jsem taky něco posbírala, obvykle na pěšině v lese, do igelitky od svačiny, ale poslední dobou už ne.To bych musela nosit pytel. Navíc poslední dobou moc nikam nechodím.
    Je mi záhadou, proč je v řekách a v lesích tolik nepořádku.Kolikrát najdeš v lese víc pneu než hřibů.
    My jsme byli naučení, že třeba slupky od banánů zakopat do země a přikrýt mechem, obaly a sklenice a umělohm. věci odnést domů.
    A zdravit starší lidi.
    Mějte se u vás krásně. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  8. Krásný článek Jiřinko. Také často probíráme  fotografie z minulých výletů. Vždy jich pár vytisknu, protože manžel není s počítačem kamarád, tak aby z toho mého focení také něco měl. S tím nepořádkem v přírodě je to děsné. Nechápu, jak se někdo plahočí s bordelem, aby ho vyhodil v lese, když jsou všude po městě kontejnery a sběrný dvůr. Ten je sice teď zavřený a tak mám obavy, že jak začnou jarní úklidy, tak budou lesy ještě víc plné toho, co někteří místní, ale hlavně chalupáři, kteří tu neplatí odpad, vyhodí. A na ty počmárané zdi mám přímo alergii. To je hrozné. co si sprejeři dovolí zničit a je toho čím dál víc.

    OdpovědětVymazat
  9. [8]:Jarunko, u nás, myslím si, platí nějaký poplatek i chalupáři, i když vždy mají připomínky.
    Nám tady zdražili poplatky a to třídíme jako vzteklí, jiná města vybírají méně a někde nic.
    Sprejování přímo nesnáším, pokud to někdo bere jako umění, ať to dělá na místě k tomu vhodném, na betonové zdi u silnice nebo na svůj dům?
    Stačí mi vidět příkopy mezi N. a Prahou, plné odpadků.Zastávky a nádraží s haldami nedopalků.
    Zdravím na sever Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat