úterý 10. března 2020

Detektivní seriál - část pátá

Dát do této detektivky Litomyšl,
Telč, Mikulov nebo Znojmo, Olomouc či Pardubice, Kroměříž a Český Krumlov, Třeboň, Jindřichův Hradec,
Kutnou Horu - ( to bych klidně mohla, fotek mám dost )
pozná to na první pohled každá z vás,


milé KOČKY,
měly byste to poznávání moc snadné,
proto se uchýlím k jinému městu!
Není až tak velké a poznat ho může i tak dost lidí.
Je to výchozí místo do krásného a turisticky zajímavého kraje.
Zhlíží z výšky na řeku.
Má mimořádnou, zvláštní historii.
Letos o něm bude všude napsáno, má výročí!
A je čím dál hezčí!
Tak do toho, tipujte:









































6 komentářů:

  1. Dnes jsme opět pátrali oba a tipujeme Tábor.
    Přeji Ti krásný den. Růža

    OdpovědětVymazat
  2. [1]:Růženko, zatím ti jen děkuji za účast, jste pilní jako včeličky, a máte můj obdiv. pa Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  3. Tábor. Opravdu krásné město. Prošli jsme tyto kouzelné uličky a navštívili Kotnov a muzeum uvnitř, také muzeum čokolády. tam si vnoučata pochutnávala na horké čokoládě a ještě jsme jim nakoupili s sebou domů. U náměstí kousek je výborná restaurace zařízená v retro stylu a výborně tam vaří pravou českou kuchyni. Na to zase vzpomíná manžel. Děkuji za připomenutí tohoto krásného města a přeji Ti krásné jarní dny.

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné fotky, milá cestovatelko.
    Protože jsem v Táboře v životě nebylo, nebylo dělat moudrou, opsala jsem to od dívek nade mnou :-)

    OdpovědětVymazat
  5. [3]:Jarunko, krásně jste si to tam užili, my také, byla jsem tam mockrát, pokaždé tam vleču někoho jiného a obvykle nevynecháme Klokoty, proto jsem je přidala .[4]:Simonko, vyraž tam zjara s dcerou a vnučkou, s čokoládou asi nic nezkazíš a je tam dost cukráren, kavárniček, hospůdek.Letos mají v T.kulaté výročí, ještě o něm uslyšíme.
    Moc jste mě potěšily, milé KOČKY.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  6. Město Tábor, husiti a poutní místo Klokoty, kdo sem dosud nezavítal, ať to brzy napraví: Jiřina z N.
    Letos slaví 600 let založení, i když tam dříve také bylo nějaké Hradiště?
    Je tu i ZOO.

    OdpovědětVymazat