středa 11. března 2020

Detektivní seriál - část šestá, poslední

Vám, zkušeným a turisticky znalým nabídnu zatím poslední místo,
které určitě poznáte snadno a rychle.
O tom nepochybuji.


Mám to město moc ráda, často tam jezdíme nebo se na pár hodin zastavíme,
nedaleká rozhledna je také naše oblíbená.
Kdo tam ještě nebyl, měl by to v létě napravit.
Nechci říkat nic bližšího, i tak je to lehké,
že,
milé KOČKY.
Řeka čaruje, pískové sochy lákají.




















































12 komentářů:

  1. Dnes hádám sama. Je to Písek? Hádám podle mostu.
    Přeji pěkný den. Růža

    OdpovědětVymazat
  2. Písek. Tam jsme sice jen projížděli, ale ten kamenný most je známý. Docela ráda bych se tam ještě podívala.

    OdpovědětVymazat
  3. Dnes se chytám i já, našla jsem si, že je to asi Písek, rodné místo naší Haničky Otavínky. Podobné sochy jsou v místní fotogalerii :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Jo, jo, jo, vy jste ale lišky, milé KOČKY, je to nejmilejší město mé sestry Heleny, ač je narozená ve Strakonicích.
    Tak to vidíte, nejstarší most v Čechách a jaký je to krasavec.
    Jarník - naše oblíbená rozhledna.
    Na Zvíkov odtud na kole kousek
    ( bejvávalo ).
    Jsem moc ráda, že vás bavilo sem chodit tipovat.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  5. [4 Hlavně je to na rozdíl od moderních mostů postaveno z kamene a hlavně důkladně propočítané klenáky, tak že pokud vypadne stará malta tak most prostě nespadne, protože jeden kámen drží druhý. Byli to machři naši předkové...Stačí kvalitní údržba a mosty vydrží další staletí...

    OdpovědětVymazat
  6. [5]:Járo, taky se ráda dívám na různé pořady, kde tohle a jiné takové zajímavosti dávají a vysvětlují.
    Jednou jsem viděla pořad, v nějakém hradu se dvě schodišťata točí kolem sebe, bylo to, tuším v Rumunsku a je to pěkná rarita.Vyhráli si tehdy.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  7. Ta písečná socha je boží, když jsme byli v Karlových Varech, byl tam z písku Karel IV, neskutečný, co ty lidi dokáží z písku vytvořit! :)

    OdpovědětVymazat
  8. [7]:Janinko, v Písku bývají sochy z písku na různá témata, manžel to vždy pofotí všechno, mně se líbí i takové ty sochy z ledu.
    Já bych vytesala tak leda poleno.
    Ahoj Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  9. Jiřinko,já k tobě nakukuji pravidelně,ale nejdou psát komentáře,hází je to do spamů

    OdpovědětVymazat
  10. konečně se podařilo.Máš zajímavé příspěvky s krásnými fotografiemi

    OdpovědětVymazat
  11. [10]:Jitu, vítám tě, to mě mrzí, že jsou s komentářem problémy.Ale asi to neovlivním, už bych to nejraději přestěhovala jinam.
    Z apochvalu děkuji. Pa Jiřina z N.
    dnes je u nás hezky,ale fouká to...

    OdpovědětVymazat
  12. Poznaly jste, milé KOČKY, Písek, jihočeské město a dnes napíšu ke všem příspěvkům, kde to bylo, i když to vždy někdo uhodl. Jste super!
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat