neděle 22. března 2020

Hlavy

Nedávno jsem se zmiňovala o Čertových Hlavách,
výtvorech ve skalách poblíž Liběchova směrem na obec Želízy,


které v pískovci vytvořil před 180 lety Václav Levý.
A dnes mi sestra poslala pár obrázků,
neb hlídá 11 letá dvojčata a šli na výlet do lesa.
Bylo krásně, slunečno, v borovém lese přijatelně.
Milé KOČKY,
tady jsou:
( foto moje sestra )

















8 komentářů:

  1. Taková procházka by se mi líbila. Vidět na vlastní oči tak monumentální dílo je určitě zážitek.
    Měj pohodovou neděli. Růža

    OdpovědětVymazat
  2. [1]:Hezké nedělní poledne, milá Růženko,
    dnes jsme na tebe u Toulavky vzpomínala, neb jsme před dvěma dny připravila na blog nějaké lázeňské příspěvky a oni dnes dávali ruský kostel v M.Lázních, hihi.
    A navíc jsme se díky Toulavce podívali u vás do podzemí!
    Měj se moc hezky. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  3. Jiřinko, tak to je moc hezká procházka i fotky. Na Toulavku jsem také koukala, tu si nechám ujít málokdy. :o)
    Přeji fajn neděli. D.

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Dášenko, přesně tak, někdy se dostanu díky Toulavce na místa, která neznám, někdy jdou v mých stopách a s mužem se kolikrát divíme, jak to místo bylo vylepšeno, když jsme tam byli třeba před 40 lety.
    Cestování a fotkám zdar. (už abychom mohli volně pobíhat, viď? )
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  5. Vzala bych si kulicha, roušku a hned bych se tam šla projít...
    Děkuji za fotky, Jiřinko!
    Opatruj se! Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Jiřinko, taky mám tuhle nádheru někde na blogu, když jsme byli na výletě. Hned podle názvu tvého příspěvku jsem věděla, co budeš asi prezentovat. Měj klidné a zdravé dny.

    OdpovědětVymazat
  7. My jsme tam šli z nádraží z Liběchova...Náročnou stezkou nahoru ke Klácelce a pak dolů a znovu nahoru k Čertovým hlavám. Je tam opravdu krásně. Zámek v Liběchově prý koupili Rusové a tak nevím, zda jej vůbec zpřístupní. Pak se sochami přístupný je.

    OdpovědětVymazat
  8. [5]:[6]:[7]:Dobré pondělí přeji, děvčata.
    Járo, jak píšeš, jednou jsem tam dělala výlet, bylo nás asi 18 účastníků, přijeli jsme vlakem a udělali takový okruh, přes Hlavy a Klácelku jsme se vraceli. V restauraci v Želízech pekli tehdy vlastní housky a rohlíky a byla radost si tam dát třeba gulášovku a pečivo, na to vzpomínáme dosud.
    Zdravý týden nám všem. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat