sobota 21. března 2020

Magnetky

Na každém ze zájezdů, kde jsem byla s kolegyňkou Janou,
jsme musely do obchůdku pro magnetky.
Jana je kupuje, sbírá a musí mít doma jistě asi tři lednice a mrazáky, protože kam jinam by je dávala?

Přiznám se, že jsem tomu odolávala, ale nějak se stalo, že jsem si v Paříži jednu koupila,
pak už se přidala jedna z Prahy, aby ta Pařížanka nebyla sama a vzápětí se mi to vymklo kontrole a přibyly další,
hrad Sümeg a několik neplánovaných, spíš dárečků od přátel.
Už jsem tomu udělala přítrž, ale i tak je na lednici z boku dost pestro,
taková všehochuť.
Milé KOČKY,
vybafne to na mne hned u vstupu do kuchyně, ale naštěstí přímo v kuchyni to vidět není.
Ta magnetka z Paříže, to si nechce vyprávět, tu jsem si tam koupila, aby mě vždy inspirovala, jak se mám chovat,
být za všech okolností dáma a pravidelně chodit do kavárny na kávičku a něco mlsného,
to kdybych zapomněla!





10 komentářů:

  1. Jé, jsem ráda, že jsi nám ukázala svoje magnetky. Ta z Paříže je krásná.
    U nás chumelí, kupodivu předpověď počasí zase vyšla.
    Měj klidný den. Růža

    OdpovědětVymazat
  2. Máš krásné magnetky.Ta Pařiž !!!!Já jich mám taky pár na lednici přichycené ze strany, kde to není až tolik vidět. Mám jimi přichycené papírky s některými recepty.
    Venku to dnes vypadá podstatně jinak, nežli dny předchozí. Ale co se dá dělat. Březen za kamna vlezem.
    Ušiju ještě nějaké náhubky a asi si vezmu do ruky knížku.
    Klidný víkend, Jiřinko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Jiřinko, já pár magnetek na lednici taky mám a drží na přední straně lednice výtvory našich vnoučat. Ta z Paříže je úžasná. Měj zdravý den.

    OdpovědětVymazat
  4. [1]:[2]:[3]: Vítám vás, milé KOČKY, u nás pršelo a teď se to trochu rozestupuje, ale o sněhu si nechám vyprávět.
    Byla jsem na nákupu a v lékárně, na puse složenou šálu, odpoledne ušiju nějaké pratelné roušky.
    Magnetky měli naši mladí na lednici také na přichycení výkresů dětí, ale už to zredukovali.
    Šla bych do lesa, ale sama nejdu a manžel ještě nemůže.
    Přeji všem klidný den.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  5. Po práci teď popíjím zaslouženou kávičku, ale mlsota mi k tomu chybí, jdu to hned napravit! :)

    OdpovědětVymazat
  6. [5]:Janinko, to musíš a taky se pochval, třeba to za tebe nikdo jiný neudělá!
    Chvíle na kávičku ( čaj ) si musíme dopřát.
    Hezké odpoledne  Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  7. [1]:Růženko, když vidím ty dvě magnetky z Benátek a Gimignana, je mi smutno, co se to v té Itálii děje ( a jinde také).
    To dostane Evropa na zadek.
    Tahle legrace bude drahá!
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  8. [7]:V Itálii je to šílené, nejhorší situace ze všech evropských států. Lidstvo se bude dlouho vzpamatovávat, protože to zasáhne i ekonomiku. Jak špatné to bude si teď asi nikdo neumí představit.

    OdpovědětVymazat
  9. Při mých cestovatelských aktivitách jsem si dala zákaz, stopku. Nebyla už vidět lednička, konec, šlus :-)

    OdpovědětVymazat
  10. [9]:Vítám tě, Simonko, všeho moc škodí, viď?Nejlepší je s ničím takovým nezačít.
    Moje tchýně byla v době narození mé dcery víc jak 70 letá a ta dovolila vnučce dělat z plastelíny figurky na vnitřní stranu dvířek staré kredence a opatrně je zavírala, aby jí výtvory neopadaly!
    Jo, my babičky.
    Hezkou neděli všem.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat