pondělí 30. března 2020

Janské Lázně a ty ostatní

Udělala jsem si přehled, jaké lázně u nás mohu navštívit - můžete ho vidět dole:
a pomalu bych se ve svém pokročilém věku mohla ve všech i léčit,
shledávám na sobě kdejaké neduhy...
zatím jediný neduh, který nemám, je nedostatek naděje, že bude líp,
milé KOČKY.

S mužem jsme byli několikrát v Třeboni, jsou tu i lázně a přesto je jako takové neznám,
i když město samotné mám v oblibě.Konec konců jsem ho dávala na blog vícekrát.
V několika lázních jsme byli na výletě,
( v Konstantinových, v Bechyni, v Jáchymově, v Hodoníně, v Kynžvartu, v Libverdě, ve Mšených Lázních a přes Toušeň jezdíme každou chvíli )
ale věřily byste, že třeba v Teplicích v Čechách jsem ještě nebyla? tedy přes město jsem jela,
ale pořádný výlet tam si zatím jen slibuji...
Teta Hela byla opakovaně léčena v Bohdanči, známí ve Velichovkách, kamarádka v Bělohradě,
já znám ještě tak Jánské Lázně a to proto, že jsme odtud jeli lanovkou na Černou Horu.
Takže jsem je viděla z výšky!
Také na Slovensku a v Maďarsku je hafo lázní, na některé jsem měla možnost se podívat,
ač se o léčení nejednalo,
( Hevíz, Miskolctapolca, Bük )
při adventních zájezdech jsme s Janou byly i v několika lázních v SRN.
Je mi jasné, že jinak na lázně hledí ten, kdo jejich léčbu nutně potřebuje a jinak ten, kdo tam přijede na jeden den na výlet.
Dnes bude náš blogovýlet trochu chudý,
vy mi to ale jistě odpustíte.

Vyberte si, kam pojedete

pár obr. z cesty lanovkou na Černou Horu:

5 komentářů:

  1. Jiřinko, hned bych se někam rozjela. V Třeboni se nám moc líbilo. Bydleli jsem v penzionu na kraji města, do centra to byla příjemná procházka. Byli jsme tam před pár roky na prodloužený víkend, dala jsem ho k manželovi jako dárek ke svátku. Měli jsme štěstí na pěkné počasí a pobyt jsme si užili. Růža

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem docela překvapená, kolik lázní u nás najdu! Ale vybrala bych si, ne že ne, poslední dobou je všechno strašně hektické a náročné, alespoň pro ten relax by to stálo za to :).

    OdpovědětVymazat
  3. [1]:Růženko, k lásce ke Třeboni a Jindřichovu Hradci jsem se na starém blogu vyznávala častokrát.Mám to tam ráda, i v Novohradských horách, ještě, když jsem dost jezdívala na svém kole, hodně jsem tam kolovala.[2]:Janinko, měla jsem v úmyslu koupit letos pobyt pro sebe a manžela v těch Konstantinovkách a povýletovat okolí,
    taky bych chtěla po dlouhé době na Slovensko, ale události z konce února a pak s koronavirem mi zablokovaly nejen plány, ale i vycházky.
    Navíc netuším, co bude s mým Vetřelcem, to se ukáže až počátkem května.
    Zatím se s ním navzájem ignorujeme.
    pa Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  4. Je tolik míst, kam se dá jet do lázní...Ale mám obavy,aby po tomto výpadku nakonec ještě bylo kam jet,  aby vlastníci nezkrachovali a nemuseli propustit zaměstnance. Doufejme, že problemy dnešních dní brzy skončí...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, lázně s parkem to je můj sen, ale manžel by tam nechtěl.Já jsem kdysi byla 3x ve Frantovkách a 1x v Jeseníku.Na křížek, dnes bych se nedoplatila, asi. Jiřina z N.

      Vymazat