sobota 28. března 2020

Luhačovice

Luhačovice mi dlouho dělaly vrásky,
mamka tam byla jednou na léčebném pobytu a hezky o nich mluvila,
chtěla jsem je vidět, ale!, dlouho mi unikaly!


Manžel tam jet nechtěl a bez auta tak daleko od nás?
Nakonec jsme si to s Janou nadělily jako podzimní výlet a jely jsme vlakem.
Užily jsme si to tam, měly jsme hezké ubytování,
poběhaly v rámci možností jak lázeňskou část, tak jsme došly jeden den až k přehradě.
Nu a loni, když jsme si s mužem udělali autovýlet do Kuželova,
vylákala jsem ho tam a docela jsem kvitovala, že nevrčel a návštěvu přežil v pohodě.
Bylo krásně, slunečno a dopřáli jsme si pěkné odpoledne.
Dokonce jsme poseděli i u kávy a nějaké ty sladkosti byly.
Cítila jsem se tam báječně. Nebýt to tak daleko,
milé KOČKY,
určitě bych se tam podívala opakovaně.
( překvapilo nás, že jídla v restauracích byla moc dobrá a poměrně levná )
nahoře snímky z výletu do L. s mužem, dole z pobytu s Janou:
Co na to říkáte?



































9 komentářů:

  1. Jiřinko, krásné město. Luhačovice také neznám. V lázních jsem nikdy nebyla, ani po gynekologických operacích.
    A jak sis užila dnešní slunečný den? Já byla doma a fotila a stěhovala panenky. Až se mi zasekl foťák, zlobí u něj baterka. Růža

    OdpovědětVymazat
  2. Jiřinko, tos mne potěšila. Do těch se letos chystám, až někdy pojedu zase na poradu. :o) Ale kdo ví, kdy to bude.
    Vypadá to tam moc hezky, hlavně v době, kdy vše kvete. No a ani ty dortíčky nevypadají špatně. :o)
    Měj fajn víkend. D.

    OdpovědětVymazat
  3. [1]:Růženko, focení doma a s panenkami, to sis užila!
    U nás dnes pod mrakem, vařila jsem a pekla sladké.[2]:Dáši, udělej si na L. víc času a projdi se, je tam toho dost k vidění.
    Ty dorty jsou focené přes okno a ve vitríně a naštěstí jsou rozmazané a tak pohledem na ně moc nepřiberu.
    Loni tam bylo místy staveniště, tak ty jistě budeš mít víc štěstí.
    A mají tam lepší a levnější oplatky, než v M.L., kde už nechávají do toho cpát palmový olej!
    Hezký podvečer, děvčata. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  4. V Luhačovicích jsem nikdy nebyla, ale pamatuji si, že figurovaly v seriálu Četníci z Luhačovic, tak alespoň něco jsem z nich viděla :).

    OdpovědětVymazat
  5. Jiřinko, děkuji za fotky, v Luhačovicích jsem nikdy nebyla. tedy byla, lépe řečeno projížděla, ale nebyl čas na zastavení.
    Přeji hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Jiřinko, v Luhačovicích jsem byla, ale je to už strašně dávno. Díky za připomenutí. Měj klidné dny.

    OdpovědětVymazat
  7. V Luhačovicích jsem byla jen jednou. Už je to docel dávno, ale líbilo se mi tam.
    Dokonce mám na poličce malý keramický lázeňský suvenýr.
    Hezké fotky!
    Klidnou neděli!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  8. Byla jsem tam kdysi dávno v lázních, bohužel v listopadu, ale i tak tam bylo hezky. Na jaře tam musí být nádherně. Zdravím 😃

    OdpovědětVymazat
  9. [4]:Janinko, tak to vidíš, až budete jednou ve vyšším věku s mužem toužit po klidu, jeďte tam?[5]:Helenko, tobě se jistě povede jindy tam udělat celodenní výlet a tvůj fotoaparát se má nač těšit.[6]:Marti, díky tobě jsem si osvěžila info o lázních v Hodoníně, tak abys ty nebyla v Luhačovicích![7]:Hani, představ si, že jsem tam zcela náhodně potkala jednoho človíčka, se kterým jsem kdysi pracovala v podniku v Praze![8]: Ty listopadové pobyty v lázních bývají takové nostalgické, díky časté mlze a chladu, ale můžou být i tak poklidné a uzdravující?
    Já jsem na prvním ve Frantovkách byla od poloviny listopadu do poloviny prosince a nevzpomínám na to špatně.
    Díky za návštěvu, milé KOČKY.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat