středa 25. března 2020

Mariánské Lázně

Vlastně - nic nového!
Na lázně jsem si vzpomněla několikrát, když jsem se probírala fotkami,
předně jsem fotky z návštěv různých lázní už zveřejňovala,

možná na starém blogu a pak,
do některých se rádi vracíme, ne na pobyt, ale na výlet.
Mezi takové patří Mariánské Lázně.
/má to pro nás výhodu, že nemusíme cestou na západ republiky přes Prahu, jedeme přes Slaný a hezky kolem Krušovic na K.Vary /
Ve městě jako takovém je to moc malebné a lze tu vidět třeba Miniatury, stavbičky různých památek ČR...
hezká procházka je od Antonínova pramene na náměstíčku v Úšovicích až ke Zpívající fontáně,
v M.L. je mnoho kostelů, třeba zajímavý je ten ruský!
Mám ráda procházky kolem lázeňských domů, které vypadají často jako nanukový dort.
Byli jsme tu okouzleni jak v době kvetení rododendronů, tak na podzim, v době zlatého a červeného listí.
O Kladské v okolí nebo zámku Kynžvart s nádherným parkem jsem se už také kdysi zmiňovala,
a nebo si můžete udělat výlet do Tachova? a tady: pozůstaky hradeb, stromořadím se vydejte k opravené jízdárně ve Světcích...
cestou do Tachova se stavte v Chodové Plané a v Plané, sice zámek je v děsném stavu, ale stojí to tu za zastavení.
My jsme výletovali i na Přimdu, ke klášteru Teplá, do Bečova n.T. nebo zkuste zajímavou rozhlednu Krásno.
Nezapomeňte na okolo tekoucí umělý kanál Dlouhá stoka - přivaděč vody ze 16.st. a má 24 km -
až do Horního Slavkova.
Milé KOČKY,
nakonec se budete pravidelně vracet, stejně jako my.
Ochutnávka:


















































































12 komentářů:

  1. S Tebou se hezky cestuje. V Mariánkách jsme se zastavili cestou domů z dovolené. Jen krátce, prošli jsme kousek města a došli ke kolonádě. Proto bych se tam chtěla vrátit a více město poznat. Růža

    OdpovědětVymazat
  2. Moc krásný článek i fotografie.. Teď máme s cestováním stopku a kdo ví jak dlouho to ještě potrvá. V tom kraji jsme byli jednou a krátce, tak že tam to vůbec neznám...Přeji ti Jiřínko krásný den.

    OdpovědětVymazat
  3. Jiřinko, díky za připomenutí. V Mariánkách jsem byla několikrát, ale už je to dávno. Naposledy jsme tam trávili s mužem welness pobyt. Měj klidný den.

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji za krásná místa na tvých fotkách, Jiřinko!
    Přeji hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. [1]:[2]:[3]:[4]:Děvčata, já děkuji vám, že se mnou ,,cestujete,, navzdory situaci a zítra si zajedeme zase do lázní. Nebojte.
    Mám to už připraveno.
    Hezký den vám přeji. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  6. Jiřinko, zajímavé tipy na výlet a nádherné fotky. Vždyť to říkám, ty bys nám mohla dělat průvodce křížem krážem celou republikou. :o)
    Měj fajn dny. D.

    OdpovědětVymazat
  7. Je to kraj, kam se moc ráda vracím. :-)
    Už se moc těším, až bude klid a bude se zase moci cestovat.
    Hezký den A.

    OdpovědětVymazat
  8. [6]:Dáši, mám ještě několik oblastí, kde to nemám pořádně provýletované, ale nevadí.
    V M.L. a nebo v Bečově či Lokti a u Chebu jsme byli několikrát, obvykle na 4 dny a 3 noci, abychom toho hodně stihli.[7]:Alenko, třeba se někde potkáme, v téhle oblasti je fajn, že tam nejsou takové davy, jako jinde.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  9. Je tam moc pěkně. Rád bych se tam taky podíval, až bude zase možnost cestovat.

    OdpovědětVymazat
  10. Když se dívám na ty fotky, uvědomuji si, jak nádherné by bylo se posadit na slunci, kochat se okolím a dát si obyčejnou kávu !
    Kočko, drž se.

    OdpovědětVymazat
  11. [10]:Simonko, vítám tě, já zas nechápu, jak jsem to stíhala, když jsem chodila do práce a vše bylo hotovo, teď jsem doma, mnohé nezvládám, pořád vidím,
    co ,,by se mělo,, a nejsou lidi, hihi.
    Těšit se do důchodu je zrádné!
    Pa Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  12. [9]:Hola, hola, vítám tě na mém blogu, zatím jen:
    na tvůj blog si udělám čas a podívám
    ,,se ti na zoubek,, - vidím tě prvně.
    Díky za příspěvek.
    A pokud si dáš na Chebsku pár dní dovolené, nebudeš litovat.
    Zatím hezký den Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat