pátek 13. března 2020

Přídavek číslo dvě

V tomto případě jsem pro vás,
milé KOČKY,
vyhledala fotky ze zájezdu do Itálie a podtitul zní
V zahradách. A ne ledajakých!


Dnes je třináctého a proto ve 13 hod.13 min! - to abyste viděly, že ne vše musí být třináctého fuj.
Tahle zahrada byla nedaleko Viterba, u jedné zajímavé vily a nechtělo se mi odtud ani ven.
Přispělo k tomu jistě krásné počasí, vodní hrátky v samotné zahradě a možná i stavební prvky,
takže bylo dost co prohlížet a tedy i fotit.
Zahrada měla několik pater,
takže jste nejprve prohlíželi vše na rovince,
pak jste získávali větší povědomost o prostoru ze schodiště
a nakonec jste měli přehled z výšky o hmotě vily a rozlehlosti zahrady.
Všude se promítali do výzdoby raci.
Milé KOČKY,
pojďte sem se mnou?...
( to zelené dole, není reklamní poděs z Alzy.cz - ale já!)















































































13 komentářů:

  1. Jo ták, jako že máš kolem hlavy zelenisko? Neboj, občas se někde objevíš a už tě trošku poznám. A dnes máš úsměv jako slavná Mona Lisa ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jiřinko, to je krása, také by se mi odtud nechtělo. :-)
    Máš hezký zelený věneček děvče.;-)

    OdpovědětVymazat
  3. [1]:[2]:Děvčata, dnes jsem musela na poštu a paní mi povídá: mladá paní, pojďte dál.
    Jelikož se trochu známe, já na to:  měla byste si zajít na oční!
    V polovině února mi bylo 72!
    A ona na to, že vypadám dobře a že mi přece nebude říkat stará paní.
    Tak jsme se zasmály a bylo.
    Hezký podvečer. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  4. Jiřinko, nádherné fotky. :-D Také by se mi odtamtud nechtělo.

    OdpovědětVymazat
  5. [4]:Můžeš mi věřit, že tahle zahrada mi zůstala v duši jako jedna z nejhezčích, co jsem viděla, i když nebyla plná květin.
    Přeji krásný, klidný večer.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné fotografie. Krásné zahrady. To je pro mě neznámé. Ale nevadí. Děkuji za představení těchto míst a přeji krásný víkend

    OdpovědětVymazat
  7. Jiřinko,nádherné fotografie.Jsi opravdu velká cestovatelka.Já byla v zahraničí  naposledy v roce 2014 a to v Itálii.V důchodě jsem celé prázdniny hlídala vnoučata a jezdila s nim na dovču někam do kempu u nás

    OdpovědětVymazat
  8. Bože, to je nádhera!
    Už aby se všechno vrátilo do normálu....
    Jiřinko, měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Jiřinko, to je nádhera. Kochám se. Na pátek třináctého nevěřím :-) Měj pohodovou sobotu.

    OdpovědětVymazat
  10. To je taková krása, úplně si dovedu představit, jak tam sedím někde v koutku s knížkou :).

    OdpovědětVymazat
  11. [6]:Járo, když jsem chystala tyto příspěvky, ani jsem netušila, jak bude vypadat situace kolem koronaviru, tak si tu zacestujeme bezpečně alespoň takhle.[7]:Jitu, s vnučkami jezdíme každé prázdniny na týden po ČR,bez toho nemohu být, ukazuji jim, co znám a kde to mám ráda.Už těch dovolených bylo asi 11, ale dělali jsme i kratší výlety.[8]:Helenko, fotek mám z cest spousty, proč to neukázat? Ráda chodím ,,cestovat,, i k vám, blogerkám.[9]:Martičko, dcera má třináctého i šestnáctého v měsíci ráda, protože, když dělala na škole zkoušky v tyto dny, vždy dostala jedničku.Nebo zápočet nebo co.
    Zdraví vás všechny Jiřina z N.
    ať vám vše kvete, vztahy, láska, zahrádka...

    OdpovědětVymazat
  12. [10]:Janinko, tak to by byla krásná fotka, zasněná Janinka s knížkou v zastřiženém křoví, s vodotryskem ...
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat