sobota 14. března 2020

Přídavek číslo tři

Procházela jsem kvůli právě odeznělému seriálu fotky a všimla jsem si,
že mám hodně obrázků různých bran, vrat, dveří a klik, klepadel...

proto jsem si řekla, že bych vám je mohla,
milé KOČKY,
ukázat?
Někdo si řekne, co je na nich tak zajímavého a hodno vyfocení?
Ale, a to mi věřte, když máte fantazii, leccos vás napadne:
Kdo tu asi bydlí, co je to za lidi, co se skrývá za těmi vraty?
Schválně zkustě zalistovat těmi fotkami a třeba si něco vymyslíte také!










































































9 komentářů:

  1. Zajímavé, některá klepadla přímo člověka zvou a odměňují ho přímo u vrat svou přízní. Kde se asi dnes dostanou koupit? Máme pořád vrata bez zvonku, už jsem měla myšlenku pořídit na ně klepadlo. Takto u nás klepe pošťačka na okno a myslím, že je to nedůstojné uvítání hostů - bez možnosti zazvonění :-) :-|

    OdpovědětVymazat
  2. Úzká ulička z první fotografie určitě už hodně pamatuje a mohla by vyprávět o lidech, kteří tudy kdysi chodili.
    Můžeme obdivovat vynalézavost lidí z doby, kdy neznali elektřinu a tak se ohlašovali pomocí klepadel. A nejvíc obdivuji fotku, kde průhledem v bráně vidíme v dálce hrad. Kdopak v něm kdysi bydlel?
    Moc děkuji za prima článek a přeji hezkou sobotu. Růža

    OdpovědětVymazat
  3. Mám ráda takové uličky jako na první fotce. A ta klepadla- paráda.
    Když jsme dávali nové dveře, tak jsem si taky vymínila klepadlo :-))). Ale je to jenom kruh. Klepat by se dalo- to jó, jenže já jsem ho chtěla z jiného důvodu, abych na něj mohla věšet věnečky :-). Taková jsem já !
    Klidný den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. [1]:Milá Kitty, k vám by se hodilo klepadlo s nějakým vesnickým motivem, to by byla paráda.[2]:Růženko, na fotce je průhled na hrad, ale v tom městě jsou hrady tři a všechny jsme ,,oblezli,, a navštívili a jsou tam i hodně staré kostely, naštěstí se mi zpráva, že se v nich nesmí fotit, dostala do uší až poté, co jsem fotky měla v ,,bedně,,.
    Říkám tomu s nadsázkou špionážní snímky.[3]:Hani, ty jsi ale vynalézavá!zdravím vás Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  5. Jiřinko, krásné fotky, také tyto prvky ráda fotím.
    Měj prima víkend. D.

    OdpovědětVymazat
  6. Některá klepadla jsou vážně krásně provedená :).

    OdpovědětVymazat
  7. [5]:Dáši, obdivuji všude, tzn. i u nás, když řemeslníci nejen udělali funkční věc, ale ještě byla hezká na pohled.
    Někdy si to prohlédnu pořádně až doma, to asi znáš![6]:Janinko, ráda fotím kde co, kliky, klepadla a i ozdůbky na římsách, jen už by to zase chtělo někam jet, hihi.
    Tady dnes svítí sluníčko a hned je to fajn.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné záběry
    Také si všímám takových zvláštních detailů.  Například na zámku Hluboká jsou to hlavy Turků na klikách. Měj krásnou neděli.

    OdpovědětVymazat
  9. [8]:Járo, vítej, to máš pravdu, a klove jim do hlavy orel? mám to nafocené! a upozorňovala jsem na to vnučky.Líbí se mi i zajímavá zábradlí nebo roztodivné mříže,
    kdysi jsem si udělala 15min.programy z fotek, vždy na jedno téma, třeba voda, mám to na CD a pokud přijde návštěva, pouštím jim to, aby se zabavili, než uvařím kávu nebo čaj! hihi
    pa Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat