úterý 3. března 2020

Seriál - díl desátý

Byla by věčná škoda, když je jaro na dosah,
nedat do tohoto seriálu odkaz na zahrady v Keukenhofu v Holandsku.


V Nizozemí jsem byla jednou kdysi s dcerou a podruhé jindy s Janou.
O té druhé cestě jsem už na starém blogu sice psala, ale nyní sem dám pár obrázků z této obrovské přehlídky jarních květin,
vadilo mi tam jediné,
milé KOČKY,
že jsme na prohlídku neměli čas od rána do večera!
Nebo dva dny,
nebo týden!
Tam by i naprostý ignorant a nepřítel rostlin byl uchvácen.
Barvy, vůně a tvary těch květin dostanou každého.
Jo, fakt.





























































7 komentářů:

  1. Jiřinko, jedním slovem nádhera. Jen si říkám, že taková záplava krásných a voňavých květin asi není pro alergiky.
    Měj pěkný den. Růža

    OdpovědětVymazat
  2. Ano,ano - je to  neskutečná nádhera.
    Byly jsme tam s kamarádkou. Byl to moc hezký poznávací zájezd do Holandska.
    Pěkný den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. [1]:Růženko, naštěstí alergik nejsem. Ale v té hale, kde měli girlandy lilií, tam jsem musela chvílemi jít ven, bolela by mě hlava. To už nebyla vůně![2]: Hani, tak mi jistě dáš za pravdu, že ty záhony a přemíra květin nemá chybu. Já jsem si na těchto zájezdech nejvíc oblíbila právě Keukenhof, pak Madurodam, Bruggy a Gent, Delft. Navštívili jsme toho spoustu, ale je tam toho ještě tolik, co bych viděla ráda!
    Tak občas v telce pokračuji v cestování po Holandsku a Belgii.
    Díky za návštěvu u mne na blogu. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  4. Padám na prdel, ta fotka s tím záhonem tulipánů venku, bože to je krása, miluji venkovní expozice.
    Jednou bych ráda dala slavnosti květin v Holandsku, určitě :-)
    Děkuji za tu krásu, vůni si dokážu představit !

    OdpovědětVymazat
  5. [4]:Simonko, dík za takovou reakci. Jak poprvé, tak podruhé jsem měla problém se dostat z té zahrady včas do busu!Obvykle si to dost hlídám.
    Měj se krásně! Dnes jsem v tom hnusném počasí poblíž Vlachovky nad Bulovkou zahlédla z tram rozkvetlý strom, ale hodně! To jsem zírala! Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  6. Páni, to je ale kytiček. Těch tvarů a barev a určitě i vůní, jak píšeš. A medvídci všude s Tebou, to je úžasné. Jiřinko, přeji krásné dny. D.

    OdpovědětVymazat
  7. [6]:Dáši, některé haly byly tak dusné, že se nám nedařilo fotit  bez zamlžení objektivu.
    Medvídka jsem koupila pro sebe, ale vzala si ho st.vnučka, přikoupila jsem tedy druhého a odebrala ml. vnučka, pak dostali šatičky ode mne ( medvědi, ne vnučky ) a teď mi je půjčují na cesty a na focení.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat